Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
LHG ujednolica zasady przebywania zwierząt w pokojach hotelowych
Louvre Hotels Group rozpoczyna kampanię Pets Friendly, w ramach której zwierzęta domowe będą mogły korzystać z dedykowanych usług w części hoteli należących do LHG.
We wszystkich hotelach marek Campanile i Premiere Classe oraz w wybranych hotelach marki Golden Tulip wprowadzono wspólną politykę w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych.
Na bazie doświadczeń zagranicznych hoteli grupy, w których kampania realizowana pod hasłem Pets Friendly zaskarbiła sobie sympatię gości, przygotowano koncepcję dostosowaną do polskich realiów i przetestowano ją w ramach przeprowadzonej kilka lat temu pilotażowej akcji w hotelu Campanile Bydgoszcz.
Nasze hotele zawsze były przyjazne zwierzętom. Docierały do nas jednak sygnały, że goście odwiedzający nas w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół oczekują czegoś więcej: rozwiązań, dzięki którym będą mogli poczuć się naprawdę komfortowo. Korzystając z globalnych doświadczeń naszej grupy, wyszliśmy temu naprzeciw. Opracowaliśmy zestaw jasnych zasad oraz zadbaliśmy o właściwe zakomunikowanie ich wszystkim gościom. Dzięki temu właściciele zwierząt mogą w pełni cieszyć się wizytą, a pozostali goście mają pewność, że obecność czworonogów nie wpłynie w żaden sposób na jakość ich wypoczynku. Dla gości odwiedzających nasze hotele wraz ze zwierzakami przygotowaliśmy również pakiet dedykowanych usług i udogodnień, by zawsze czuli się u nas jak w domu - mówi Natalia Kukowska, inicjatorka akcji, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz hotelu Campanile Bydgoszcz.
Kampania zapoczątkowana w bydgoskim hotelu objęła kolejne obiekty Louvre Hotels Group w Polsce. W recepcji właściciele zwierzaków mogą odebrać pakiet powitalny zawierający upominki i smakołyki oraz podstawowe akcesoria, list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu czworonogi, a także przewodnik po dostępnych w okolicy atrakcjach dla zwierzaków. Radą i opieką służy również cały zespół hotelowy, a spokój i bezpieczeństwo pupila gwarantuje nowy protokół obsługi pokojów, w których przebywają zwierzęta.
Za pobyt zwierząt w hotelach Louvre Hotels Group obowiązują opłaty, które uzależniono od wielkości pupila. Zwolnione są z nich psy asystujące, które cieszą się również nieco większą swobodą w hotelowych przestrzeniach publicznych. W jednym pokoju mogą przebywać jednocześnie nie więcej niż dwa zwierzęta.
Dzięki informacjom, których goście udzielają nam o swoich pupilach już na etapie rezerwacji, możemy dobrze przygotować się na ich przybycie. Zwierzaki w naszych hotelach muszą oczywiście cały czas pozostawać pod opieką właścicieli, ale poza tym cieszą się dużą swobodą. Nasi goście doceniają wysiłek, który wkładamy w to, by ich pobyt w naszych hotelach wraz z pupilami nie wiązał się ze stresem, który często towarzyszy takim wyjazdom. Ze strony gości pojawiły się obawy, że nowe regulacje sanitarne związane z epidemią COVID-19 uniemożliwią im wizytę w hotelu w towarzystwie pupila. Zapewniamy, że w hotelach objętych akcją Pets Friendly zwierzęta są zawsze mile widziane. Zadowolenie i komfort naszych gości są dla nas najważniejsze i dotyczy to również psów i kotów, które odwiedzają nas wraz z właścicielami - dodaje Natalia Kukowska.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
MSiT chce 10 strategii dla
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Starsze aktualności:
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Grecja: przyciągnięcie pracujących zdalnie pomysłem na wydłużenie sezonu
IATA: pozwolenie na przyloty zaszczepionych osób z USA to krok w dobrą stronę
Liczba wypadków na kolei systematycznie maleje
FlixBus przetestuje wodorowe autobusy dalekobieżne
Przywrócenie turystyki daje nadzieję milionom ludzi
Pandemia zmieniła trendy w turystyce w Gdańsku
Przedsiębiorcy turystyczni pozwą Skarb Państwa?
Które paszporty otwierają najwięcej granic?
Na co skarżyli się turyści w okresie wakacyjnym?
Konferencja poświęcona wyzwaniom stojącym przed gastronomią
Start promocji kolejnego weekendu za pół ceny
Dlaczego warto wykonywać badania profilaktyczne?
Znamy zwycięzców Profit Hotel Awards 2017
Exim dzwoni do klientów z ofertami
Polscy turyści boją się COVID?
Podróż do USA - lepiej wybrać się z wizą czy bez?
Ruszył nabór do kwalifikacji znanego konkursu barmańskiego
Zbliżają się targi Wypoczynek i Toruński Festiwal Smaku
Będą edukować z zakresu prawa turystycznego
Czy turystom należy się odszkodowanie za zmianę terminu wycieczek lokalnych?