Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Air France modernizuje klasę biznes
Od najbliższej jesieni Air France rozpoczyna modernizację klasy biznes na lotach międzykontynentalnych w dwunastu Boeingach 777-300. Linia szykuje też nową koncepcję serwisu pokładowego - w nowym, odpowiedzialnym względem środowiska wydaniu.
Linie lotnicze Air France właśnie zaprezentowały nowe kabiny Biznes, które stopniowo zaczną się pojawiać od najbliżej jesieni na wybranych trasach międzykontynentalnych. Przewoźnik całkowicie przeprojektował fotele, które teraz zyskały bardziej zaokrąglony kształt i nowe rozwiązania w zakresie prywatności. Elegancko wyposażone kabiny, szlachetne materiały jak drewno, wełna, skóra i szczotkowane aluminium oraz nowa kolorystyka wnętrza z podświetlanymi emblematami firmy, podkreślają francuską sztukę podróżowania. Każdy z dwunastu poddanych modernizacji Boeingów B777-300 zostanie wyposażony w 48 foteli Klasy Biznes, rozmieszczonych w dwóch kabinach, w układzie 1 - 2 - 1 (4 fotele w rzędzie).
Jako pierwsi, nowej klasy biznes doświadczą pasażerowie Boeinga 777-300 o nazwie Fontainebleau", na trasie Air France z Paryża do Nowego Jorku we wrześniu 2022. W ramach modernizacji produktu na pokładzie we wspomnianym modelu samolotów, Air France zapowiedział również wymianę foteli w kabinach Premium Economy i ekonomicznej. Linia wprowadza też liczne zmiany do swojego serwisu pokładowy, aby minimalizować ślad węglowy i wpływ na środowisko.
Konstrukcja nowych foteli i układ kabiny opiera się na sprawdzonej koncepcji 3 x P: Pełnia poziomu, Pełnia prywatności i Pełnia swobody. Oznacza to, że nowe fotele rozkładają się do poziomu idealnie płaskiego, blisko dwumetrowego łóżka i dostosowują się w zależności od potrzeb każdego pasażera, od pozycji siedzącej po leżącą w automatyczny sposób, za pomocą jednego przycisku. Po drugie, specyficzny kształt fotela oraz nowe przesuwane drzwi zapewniają strefę prywatności, tworząc dyskretne, indywidualne miejsce do odpoczynku lub pracy podczas lotu, z dala od wzroku innych podróżnych. Z myślą o osobach podróżujących razem, w środkowym rzędzie umieszczono fotele z ruchomą przegrodę. Po jej opuszczeniu, podróżujące pary mają do dyspozycji przytulną, wspólną przestrzeń, odizolowaną od reszty współpasażerów. Indywidualny przycisk "nie przeszkadzać" dodatkowo informuje załogę o potrzebie spokoju. Trzecim istotnym elementem, mocno cenionym przez podróżnych jest pełnia swobody w poruszaniu się na pokładzie. Dzięki przemyślanemu rozmieszczenie foteli w kabinie, każdy ma wygodny dostęp do przejścia między rzędami, bez naruszania spokoju współpasażerów. Każdemu z foteli towarzyszy duży, regulowany stolik do posiłku lub pracy i podręczny stolik boczny, a także dobrze przemyślana przestrzeń bagażowa.
Goście nowej klasy biznes korzystają z osobistego 17,3-calowego ekranu 4K wysokiej rozdzielczości, ze specjalną powłoką przeciwodblaskową oraz ze słuchawek z funkcją redukcji szumów. Dzięki nowemu połączeniu Bluetooth pasażerowie mogą korzystać również z własnych słuchawek. Wykorzystując najnowocześniejszy interfejs graficzny w 12 językach, pasażerowie mają dostęp do programu rozrywki pokładowej, obejmującego ponad 350 filmów, programów telewizyjnych, muzyki, podcastów, a nawet sesji medytacyjnych i ćwiczeń jogi w pozycji siedzącej. Nie zabrakło pokładowego Wi-Fi. Dzięki systemowi Air France Connect, internet jest dostępny nie tylko w kabinie biznes, ale też w całym samolocie. Całości dopełniają gniazdka elektryczne i porty USB typu A i C oraz ładowarka indukcyjna.
W ramach modernizacji kabin w samolotach Boeing 777-300, Air France zapowiedział również wymianę foteli w kabinach Premium Economy i ekonomicznej, z których każda zyska ponadto odnowione, eleganckie wnętrze w zmienionej kolorystyce - granatu i bieli z akcentami czerwieni.
Pasażerowie kabiny Premium Economy w tym typie samolotu będą teraz podróżować w najnowszym modelu rozkładanego fotela, który jest już dostępny w Airbusach A350, należących do linii. Dodatkowo fotel poddano kilku usprawnieniom, znacznie wpływającym na komfort. Po pierwsze, zwiększono przestrzeń na nogi do 96 centymetrów. Po drugie, przeprojektowano siedziska i zastosowano miękką w dotyku nową tapicerkę. Ponadto poszerzone oparcie fotela odchyla się do 124 stopni i zapewnia większą prywatność. Wymieniono też słuchawki, które mają teraz funkcję redukcji szumu i są zintegrowane z fotelem, dla łatwiejszego użycia w dowolnym momencie lotu. Fotel posiada również indywidualne gniazdka.
Fotele w kabinie ekonomicznej także spełniają najwyższe standardy na rynku w zakresie komfortu. Każdy fotel posiada szerokie (43 cm) siedzisko i oparcie które można rozłożyć do 119 stopni. Dzięki dodatkowemu wsparciu fotela po bokach oraz wynoszącej 79 cm przestrzeni na nogi, klienci Air
Zarówno kabina Premium Economy, jak i ekonomiczna zostaną wyposażone w nowe indywidualne monitory 4K o wysokiej rozdzielczości i wymiarach 13,3 cala, dla lepszego odbioru liczącej 1000 godzin oferty rozrywki pokładowej.
Przewoźnik modyfikuje swój serwis pokładowy, tak aby minimalizować ślad węglowy i wpływ na środowisko. Linia zobowiązała się, że do końca tego roku podczas wszystkich swoich lotów z Paryża, we wszystkich klasach wprowadzi menu, w którym nabiał, jaja i mięso będą pochodziły wyłącznie z Francji, a ryby tylko z odpowiedzialnych, certyfikowanych łowisk. Pojawi się systematycznie urozmaicany wybór dań wegetariańskich, również w pełni przygotowanych we Francji. Najwyższej jakości menu dla dzieci i niemowląt będzie skomponowane wyłącznie z ekologicznych składników. Ponadto, aby zapobiec marnotrawstwu żywności Air France wprowadza stopniowo możliwość preselekcji dań na ciepło, do czego są zachęcani przed wylotem pasażerowie klasy biznes. Rozwiązanie to łączy gwarancję wyboru klienta z bardziej racjonalną konsumpcją. Linia prowadzi też ciągłe starania o zminimalizowanie ilości odpadów z pokładu, poprzez recykling i eliminację 90 procent jednorazowych naczyń wykonanych z plastiku, czego chce dokonać najpóźniej do początku 2023 roku. Aby to osiągnąć wprowadza do użycia naczynia i inne przedmioty niezbędne do serwisu pokładowego wykonane z przyjaznych środowisku materiałów takich jak celuloza czy odpady z trzciny cukrowej. Natomiast trwałe przedmioty i wyposażenie, które nie nadają się już do użytkowania na pokładzie samolotu, są przekazywane na cele charytatywne.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Dział transport:
Skąd Polacy przylecą na
Dokąd polecą Polacy w okresie
Kolejny przewoźnik pod lupą
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Program lojalnościowy Air France i KLM w nowej odsłonie
Targi wracają do warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki
Ministerstwo chce wyeksponować turystykę wiejską
LHG ujednolica zasady przebywania zwierząt w pokojach hotelowych
Polscy turyści boją się COVID?
Podróż do USA - lepiej wybrać się z wizą czy bez?
Ruszył nabór do kwalifikacji znanego konkursu barmańskiego
Nadgorliwość Facebooka utrudnia promocję turystyczną
Egipt wprowadza kary za nachalne nagabywanie turystów
Grecja: przyciągnięcie pracujących zdalnie pomysłem na wydłużenie sezonu
IATA: pozwolenie na przyloty zaszczepionych osób z USA to krok w dobrą stronę
Liczba wypadków na kolei systematycznie maleje
Nowy dyrektor regionalny IGHP w Wielkopolsce
Także Brytyjczycy zakazują przewożenia elektroniki w bagażu podręcznym
Jakie trendy dominowały w kwietniowych rezerwacjach wypoczynku w Polsce?
Przedsiębiorcy turystyczni pozwą Skarb Państwa?
Które paszporty otwierają najwięcej granic?
Na co skarżyli się turyści w okresie wakacyjnym?