Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Grupa Dobry Hotel wzmacnia zespół
Zespół Dobrego Hotelu zasiliło trzech nowych członków. Funkcję Dyrektora Operacyjnego dla Regionu Południe objęła Agnieszka Bucka, Dyrektorem Technicznym został Maciej Barlak, natomiast stanowisko Managera Controllingu i Zakupów pełni obecnie Kamil Borowiak.
Agnieszka Bucka z branżą hotelową związana jest od 20 lat. Przed rozpoczęciem kariery zawodowej ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku Turystyka, a po szkoleniu sieciowym we Francji otwierała Hotel Campanile w Krakowie, gdzie pełniła funkcję Dyrektora. Następnie, przez 15 lat pracowała w sieci Qubus Hotel, początkowo jako Dyrektor Hotelu w Katowicach i w Krakowie, a następnie jako Regionalny Dyrektor Operacyjny. W Dobrym Hotelu Agnieszka Bucka objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego dla Regionu Południe i odpowiadać będzie za hotele grupy zlokalizowane w Krakowie, Wrocławiu i Zakopanem.
Nowym Dyrektorem Technicznym w grupie Dobry Hotel został Maciej Barlak. Dotychczas pełnił on m.in. funkcję specjalisty ds. inwestycji, a w skład w jego obowiązków wchodziły: kontraktacja podwykonawców, koordynacja sprzedaży mieszkań i koordynacja budów. Ponadto, obejmował on także stanowisko kierownika projektu w kompleksie Olivia Business Centre, gdzie zajmował się koordynacją realizacji budynków biurowych, prowadzeniem ofertowania i kontraktacją podwykonawców. Maciej Barlak jest także absolwentem Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Ukończył również podyplomowe studia Menadżerów Zakupów na SGH.
W Dobrym Hotelu funkcję Dyrektora Działu Analiz Kosztów i Zaopatrzenia pełni obecnie Kamil Borowiak, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży gastronomicznej. Podczas dotychczasowej kariery, obejmował on stanowisko Kierownika Restauracji w Compass Group, Dyrektora Gastronomii w poznańskiej firmie KF Catering oraz Managera Regionalnego Ever Group. Do obowiązków Kamila Borowiaka należało m.in. zarządzanie 18 powierzonymi mu restauracjami oraz zapewnienie im funkcjonowania zgodnie ze standardami i procedurami operacyjnymi, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnych kosztów działalności.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
ZUS wydał instrukcję, kto może skorzystać z postojowego i zawieszenia składek
PLL LOT podpisuje code-share z egipskim przewoźnikiem
Wyjazdy narciarskie Polaków w sezonie Zima 2018/19
ZUS uruchomił infolinię w sprawie bonu turystycznego. Wkrótce rusza także rejestracja
Holandia stopniowo zniesie ograniczenia covidowe
Air France modernizuje klasę biznes
Nowy dyrektor regionalny IGHP w Wielkopolsce
Kursy dla kontrolerów ruchu lotniczego wstrzymane
Polska Zobacz Więcej - Weekend za pół ceny: sprzedaż rozpoczęta
Lufthansa testuję nowe rozwiązanie cateringowe
Nowa atrakcja turystyczna w Tunezji?
KLM i Thalys wprowadzają zintegrowaną podróż lotniczo-kolejową
Program lojalnościowy Air France i KLM w nowej odsłonie
Targi wracają do warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki
!!Okazja!! - tanio wycieczka na Maderę 05-12.08.2008 (8 dni)