Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
TUI testuje sztuczną inteligencję w aplikacji mobilnej
TUI wprowadza ChatGPT do swojej aplikacji mobilnej i testuje potencjał generatywnej sztucznej inteligencji (AI). To, co pierwotnie zaczęło się jako
eksperyment trzech inżynierów technicznych TUI i zespoły produktowe aplikacji zakończyło się uruchomieniem pierwszego programu pilotażowego w aplikacji TUI w Wielkiej Brytanii.
Nowa funkcja zapewnia klientom odpowiedzi informacyjne o wakacyjnych kierunkach i spersonalizowane rekomendacje dotyczące wycieczek, aktywności i biletów wstępu do atrakcji. W zależności od poziomu szczegółowości, jaki klient poda na temat rodzaju pożądanego doświadczenia,
takich jak zajęcia kulinarne, wycieczki, czy wizyty w muzeach.
Aplikacja ma zapewnić bardziej wyrafinowaną i odpowiednią krótką listę opisów, zdjęć i linków do sugerowanych doświadczeń. Klienci mogą następnie zarezerwować doświadczenia bezpośrednio na stronie tuiexperiences.com za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Technologie takie jak generatywna sztuczna inteligencja wpływają na nasze życie. wpływają na nasze życie, a TUI wykorzystuje możliwości, jakie to zapewnia. Technologia ChatGPT może pomóc uprościć procesy i usługi dla klientów lub ułatwić dostęp do informacji. Naszym celem jest zostanie liderem w korzystaniu z nowych technologii i aktywne kształtowanie przyszłości turystyki - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Sebastian Ebel, CEO TUI Group
Wprowadzenie ChatGPT do aplikacji mobilnej jest częścią inicjatywy TUI mającej na celu wdrożenia funkcji sztucznej inteligencji we wszystkich obszarach działalności. Strategia TUI zakłada budowanie wewnętrznych umiejętności i możliwości w całej organizacji we współpracy z AWS i innymi
stronami firmami. Stworzono wewnętrzne laboratorium TUI AI Lab, które napędza inicjatywę, działając jako otwarta platforma zapewniająca wskazówki, wsparcie i szkolenia dla wszystkich pracowników koncernu.
Sztuczna inteligencja zaczyna zmieniać sposób, w jaki klienci szukają interakcji z TUI. Kontynuujemy testowanie nowych technologii, które
przynoszą korzyści naszym klientom i pracownikom. Możemy wykorzystać nasze ogromne doświadczenie związane z uczeniem maszynowym i sztuczną inteligencją, które są już zintegrowane z naszą platformą technologiczną. Ten pilotaż da nam nam ważny wgląd w dalszy rozwój tej funkcji mówi Pieter Jordaan, członek Komitetu Wykonawczego Grupy i Dyrektor ds. Informacji w Grupie TUI.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Więcej Polaków odwiedziło Czarnogórę
Ryanair notuje 96 mln euro straty w III kwartale
SITE Poland powołuje komisję ds. incentive travel
Airbnb po raz pierwszy od marca przekroczył granicę miliona rezerwacji dziennie
Kolejna tarcza nie dla turystyki
Wypowiedź wiceministra może zaostrzyć konflikt z kontrolerami lotów
Przewoźnik oferuje wi-fi na wszystkich lotach
Egzotyczne wyjazdy coraz tańsze
Stan wyjątkowy w Tunezji przedłużony
Ceny wyjazdów w okresie ferii sporo niższe niż przed rokiem
Lufthansa Group wprowadza nowe narzędzie dla biur podróży
ITD wykryła duże naruszenie czasu pracy
Tunezyjski Nabeul wzbudza coraz większe zainteresowanie turystów
Zdrojowa Hotels oferuje darmowy pobyt w swoich obiektach