Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Air France i KLM przedłużają elastyczne zasady zmian biletów
Linie lotnicze Air France i KLM podjęły decyzję o przedłużeniu elastycznych zasad dotyczących zmian i zwrotów biletów. Będą one obowiązywać do 31 marca 2022.
Pasażer, który posiada dowolny bilet Air France lub KLM z datą podróży do 31 marca 2022 r. ma prawo do:
- bezpłatnej zmiany swojej rezerwacji, niezależnie od taryfy biletu. Zmianie podlega data lotu lub/i kierunek docelowy. Klient może dokonać zmiany swojej rezerwacji najpóźniej do dnia pierwszego lotu w bilecie. Jeśli cena nowego biletu (w nowych datach / na nowej trasie) będzie wyższa, klient zostanie obciążony różnicą w cenie.
- całkowitej rezygnacji z podróży i wniosku o zwrot. Jeśli taryfa, w której został wystawiony bilet nie zezwala na zwrot, klient może dokonać zwrotu środków na kupon podróżny, który jest ważny przez kolejny rok. W tym czasie, kuponem można "zapłacić" za koleją dowolną podróż Air France/KLM, a w razie niewykorzystania można go zwrócić i odzyskać pieniądze. O zwrot należy wnioskować najpóźniej do dnia pierwszego lotu w rezerwacji.
W przypadku, gdy lot zostanie odwołany przez linię lotniczą, klienci mają możliwość zażądania pełnego zwrotu kosztów biletu bezpośrednio na konto
Klienci, którzy zakupili swoje bilety bezpośrednio w Air France i KLM (przez Internet) - mogą, w razie potrzeby, zmienić lub zwrócić swoje bilety również online, poprzez strony airfrance.pl i klm.pl lub telefonując na infolinię.
Zwroty i zmiany biletów zakupionych za pośrednictwem biura podróży, odbywają się poprzez biuro podróży, gdzie dokonano transakcji.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Dział transport:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Mikosz: Do końca roku przewoźnicy powinni uporać się z problemami
Najlepsze produkty turystyczne na Opolszczyźnie wybrane
Więcej Polaków odwiedziło Czarnogórę
Ryanair notuje 96 mln euro straty w III kwartale
SITE Poland powołuje komisję ds. incentive travel
Airbnb po raz pierwszy od marca przekroczył granicę miliona rezerwacji dziennie
Kolejna tarcza nie dla turystyki
Tunezja liczy na wzrost liczby turystów
Gastronomia powinna wrócić do natury?
Egzotyczne wyjazdy coraz tańsze
Stan wyjątkowy w Tunezji przedłużony
Ceny wyjazdów w okresie ferii sporo niższe niż przed rokiem
Lufthansa Group wprowadza nowe narzędzie dla biur podróży
ITD wykryła duże naruszenie czasu pracy
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo otwarte
TUI testuje sztuczną inteligencję w aplikacji mobilnej
Rusza pierwsza edycja World Class Cocktail Festival
PIT apeluje o zniesienie testów dla zaszczepionych, przylatujących spoza Schengen
45 atrakcji z rekomendacją Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej