Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Rainbow uruchomił nowy program lojalnościowy
Nowy program lojalnościowy bumerang zachęca klientów do regularnych rezerwacji. Każdy uczestnik programu otrzymuje bon za zrealizowany wyjazd i ma 12 miesięcy od zakończenia wyjazdu na jego wykorzystanie.
Kwota bonu to od 1% do 4% w zależności od poziomu uczestnika. 1% otrzymujemy z automatu, 2% można otrzymać za zapis na newsletter (wycofanie zgody powoduje jego utratę), kolejne poziomy otrzymuje się za rezerwacje. Posiadacze Karty Stałego Klienta Rainbow mogą wejść od razu na 3 lub 4 poziom procentowy.
Bony pomniejszają kwotę do zapłaty, którą musi wnieść klient. Zgodnie z zapisami bony się otrzymuje i można wykorzystać zarówno po przez serwis r.pl, czy inny bezpośredni kontakt z organizatorem (np. oddziały), jak i przez agentów organizatora.
Bony są imienne i na określonych zasadach mogą zostać przekazane innemu uczestnikowi programu, który uczestniczył w wyjeździe. Bony mogą służyć przy zapłacie za nową rezerwację lub przy dopłacie do już istniejącej rezerwacji. Bon staje się aktywny dopiero po zakończeniu imprezy za którą jest przyznawany.
Program nie obejmuje wycieczek fakultatywnych i biletów czarterowych, a także rezerwacji grupowych, jednak jeśli w ramach imprezy turystycznej zakupimy dodatkowe usługi to wartość bonu za daną imprezę się zwiększy (regulamin par 11 pkt 5 Do czasu powrotu z Wycieczki każdorazowa zmiana Rezerwacji skutkująca zmianą jej wartości (jak np. dokupienie usług dodatkowych), powoduje ponowne przeliczenie wysokości nieaktywnego Bonu. pełny regulamin static.r.pl )
Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów. Coraz lepszy kontakt z klientami przez dedykowane konto "Moje Rainbow" pozwala nam poznawać klientów jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje klientom rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze 2 tygodnie do Bumeranga zapisało się aż 20 tysięcy Klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę. - mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow Tours.
Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program "Karta Stałego Klienta" będzie działał jeszcze przez rok. Posiadacze Karty mogą oczywiście przystąpić do Bumeranga.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Starsze aktualności:
Rainbow uruchomił nowy program
Turcja notuje turystyczne
Pierwszy przewoźnik rezygnuje z celu
Gigantyczna kara dla
Wakacje.pl podsumowują półmetek
Koniec z dymkiem na plażach
Costa Cruises wprowadza nowe
KE wszczęła śledztwo w sprawie restrukturyzacji
Itaka rozpoczęła sprzedaż oferty na Lato
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku
Praca licencjacka - jak uniknąć
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca
Do Polski napływają nowe marki hotelowe
Klienci zwracają uwagę na czystość w hotelu czy restauracji
Oszuści żerują na pasażerów autokarów
Buzz: sezon letni zapowiada się bardzo dobrze
Almatur: zapracuj na własne zniżki
Polonus wprowadza podróże łączone
UOKiK: obecnie nie ma potrzeby odwoływania letnich, czy jesiennych wyjazdów
Accor zapowiada otwarcia nowych hoteli
Pandemia sprawiła, że turyści szukają bliskości z naturą i aktywności. To dla nas szansa
Rzecznik Praw Pasażerów nie ma szans dotrzymać terminów
Władze Rzymu chcą podnieść ceny wjazdu dla autokarów
Trzy śródziemnomorskie kraje chcą wspierać rejsy wycieczkowe
Nowe gwiazdki Michelin w Polsce
Komisja Europejska zdecydowała w sprawie pomocy dla Condora
Touroperatorze, sprawdź swój wpis w ewidencji
IATA: Styczeń przyniósł duże spadki w ruchu lotniczym
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów dziennie?
[Poznań] Warkocz Magdaleny - szukam opinii