TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Rainbow uruchomił nowy program lojalnościowy

Nowy program lojalnościowy bumerang zachęca klientów do regularnych rezerwacji. Każdy uczestnik programu otrzymuje bon za zrealizowany wyjazd i ma 12 miesięcy od zakończenia wyjazdu na jego wykorzystanie.


Kwota bonu to od 1% do 4% w zależności od poziomu uczestnika. 1% otrzymujemy z automatu, 2% można otrzymać za zapis na newsletter (wycofanie zgody powoduje jego utratę), kolejne poziomy otrzymuje się za rezerwacje. Posiadacze Karty Stałego Klienta Rainbow mogą wejść od razu na 3 lub 4 poziom procentowy.

Bony pomniejszają kwotę do zapłaty, którą musi wnieść klient. Zgodnie z zapisami bony się otrzymuje i można wykorzystać zarówno po przez serwis r.pl, czy inny bezpośredni kontakt z organizatorem (np. oddziały), jak i przez agentów organizatora.

Bony są imienne i na określonych zasadach mogą zostać przekazane innemu uczestnikowi programu, który uczestniczył w wyjeździe. Bony mogą służyć przy zapłacie za nową rezerwację lub przy dopłacie do już istniejącej rezerwacji. Bon staje się aktywny dopiero po zakończeniu imprezy za którą jest przyznawany.

Program nie obejmuje wycieczek fakultatywnych i biletów czarterowych, a także rezerwacji grupowych, jednak jeśli w ramach imprezy turystycznej zakupimy dodatkowe usługi to wartość bonu za daną imprezę się zwiększy (regulamin par 11 pkt 5 Do czasu powrotu z Wycieczki każdorazowa zmiana Rezerwacji skutkująca zmianą jej wartości (jak np. dokupienie usług dodatkowych), powoduje ponowne przeliczenie wysokości nieaktywnego Bonu. pełny regulamin static.r.pl )

Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami klientów. Coraz lepszy kontakt z klientami przez dedykowane konto "Moje Rainbow" pozwala nam poznawać klientów jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje klientom rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze 2 tygodnie do Bumeranga zapisało się aż 20 tysięcy Klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę. - mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow Tours.

Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program "Karta Stałego Klienta" będzie działał jeszcze przez rok. Posiadacze Karty mogą oczywiście przystąpić do Bumeranga.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rainbow program lojalnościowy zasady punkty procentowe 1 2 3 4




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję