Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Dzierżawa pensjonatu, hotelu
- Doradca klienta d/s turystyki
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl Poznań Franowo
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz

Lufthansa: ponad 300 mln euro straty w pierwszym kwartale roku
Grupa Lufthansa w pierwszym kwartale 2019 roku ogłosiła stratę rzędu 336 mln euro.
Wstępnie Deutsche Lufthansa AG wygenerowała w pierwszych trzech miesiącach 2019 r. łączne przychody w wysokości 7,9 mld EUR, co stanowi 3-procentowy wzrost w stosunku do okresu roku poprzedniego.
Niestety skorygowany EBIT za ten okres wyniósł 336 mln euro straty, mimo że w poprzednim roku udało się wypracować 52 mln euro zysku. Jako powód podano wyższy koszt paliwa oraz znaczny wzrost zdolności przewozowych w całej branży w Europie. Negatywną tendencję podkreśla fakt, że wyniki za pierwszy kwartał 2018 r. były szczególnie dobre ze względu na upadek Air Berlin.
Mimo strat w pierwszym kwartale, zarząd z nadzieją patrzy w przyszłość. "W drugim kwartale mamy spore obłożenie rezerwacji i spodziewamy się ponownego wzrostu przychodów jednostkowych, dzięki silnemu popytowi na naszych trasach długodystansowych, zwłaszcza do Azji i Ameryki Północnej" - mówi Ulrik Svensson, dyrektor finansowy Deutsche Lufthansa AG.
W całym 2019 r. Grupa Lufthansa potwierdza, że oczekuje skorygowanego zysku operacyjnego w wysokości od 6,5 do 8,0 %.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Rainbow uruchomił nowy program lojalnościowy
Nowe gwiazdki Michelin w Polsce
Komisja Europejska zdecydowała w sprawie pomocy dla Condora
Touroperatorze, sprawdź swój wpis w ewidencji
IATA: Styczeń przyniósł duże spadki w ruchu lotniczym
MROT rozpoczyna kampanię promującą wypoczynek na wsi
Konferencja kryzysowa dla restauratorów
Do Polski napływają nowe marki hotelowe
Klienci zwracają uwagę na czystość w hotelu czy restauracji
Oszuści żerują na pasażerów autokarów
Buzz: sezon letni zapowiada się bardzo dobrze
TFG: Touroperatorzy mają problem z deklaracjami
Jeszcze jest taniej niż w last minute
Accor zapowiada otwarcia nowych hoteli
Pandemia sprawiła, że turyści szukają bliskości z naturą i aktywności. To dla nas szansa
Rzecznik Praw Pasażerów nie ma szans dotrzymać terminów
Biuro turystyczne Pantur Katowice