Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista / Konsultant ds. Turystyki - Swarzędz...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- szukam pilota przewodnika
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech


Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021 roku
2022-02-24Rozpoczynając burzliwy rok 2021, organizacje musiały wprowadzić poważne zmiany w swoich miejscach pracy, protokołach wydarzeń i strategiach komunikacji. Anna Górska, Doradca Zarządu Symposium Cracoviense oraz Członek Zarządu ICCA International Congress and Convention Association wskazuje na pięć najważniejszych lekcji, których stowarzyszenia nauczyły się w ubiegłym roku.
r e k l a m a
Jak wdrażać i dostosować się do nowych protokołów
Opracowanie planu powrotu do biura i wydarzeń osobistych podczas pandemii było ogromnym przedsięwzięciem. Organizacje stanęły przed górą problemów logistycznych, prawnych i porad zdrowotnych, które zmieniały się wraz z postępem pandemii. W rezultacie organizacje, które w ubiegłym roku odniosły sukces w organizacji działań F2F to te, które nauczyły się szybko dostosowywać i skutecznie komunikować zmiany.
Wiele stowarzyszeń wprowadziło nowe protokoły związane z COVID. W przypadku organizacji wydarzeń F2F niektóre organizacje wdrożyły wymagania dotyczące testów na COVID-19 i szczepień, aby zmniejszyć ryzyko infekcji, podczas gdy inne zdecydowały się na hybrydyzację swoich wydarzeń, aby każdy mógł nadal w nich uczestniczyć.
Jak organizować wydarzenia hybrydowe
Wydarzenia hybrydowe stanowiły kolejne duże wyzwanie: sprawić, by doświadczenie wydarzenia było tak samo wartościowe dla uczestników zdalnych, jak i dla uczestników, biorących udział w evencie osobiście. Organizacje oparły się na wielu rozwiązaniach technologicznych, aby zintensyfikować wrażenia z imprezy, na przykład za pomocą aplikacji mobilnych lub inwestując w nowe wirtualne platformy.
Sposoby na lepszą komunikację z członkami
Pandemia ograniczyła rozmowy twarzą w twarz, prowadząc do mniejszej ogólnej komunikacji i uzależnienia od interakcji online. Komunikacja online usuwa niektóre sygnały niewerbalne i może być łatwo błędnie zrozumiana, więc stowarzyszenia przyjęły bardziej wyrafinowane podejście do komunikacji, wykorzystując takie rozwiązania jak szkolenie swoich liderów, aby lepiej pielęgnowali relacje i nadawali priorytety wiadomościom przekazywanym członkom.
W ubiegłym roku w centrum uwagi znalazła się również inkluzywność, ponieważ organizacje musiały uniknąć stygmatyzacji pracowników, którzy mieli COVID-19 i prowadzić bardziej otwarty dialog na kontrowersyjne tematy w miejscu pracy, aby rozwiązać kwestie sprawiedliwości społecznej. Ponadto niektóre stowarzyszenia zmodernizowały swoje modele członkostwa, aby lepiej dopasować się do zmieniających się potrzeb członków.
Zmiany w procesie rekrutacji
Pandemia zmieniła również sposób, w jaki organizacje zatrudniają pracowników, aby lepiej dostosować się do dzisiejszego środowiska pracy. Niektóre organizacje zignorowały pewne sygnały ostrzegawcze dotyczące zatrudniania, takie jak luki w zatrudnieniu, biorąc pod uwagę, że lockdown zdziesiątkował niektóre branże i doprowadził do masowych zwolnień.
Zdalne rozmowy kwalifikacyjne zmieniły również praktyki zatrudniania, prowadząc organizacje do zapewnienia większej jasności na każdym etapie procesu i większej świadomości tego, kto przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne.
Radości i wyzwania elastycznej przestrzeni pracy
Pandemia dała początek elastycznym formom pracy, takim jak umożliwienie pracownikom wyboru miejsca, w którym chcą pracować i zapewnienie im większej kontroli nad godzinami pracy. Chociaż może to prowadzić do pułapek, takich jak izolacja i trudności w komunikacji, wiele organizacji dostrzegło również zalety: wzrost produktywności, wyższe morale i lepszą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ostatnie wolne miejsca na spotkanie z Grecją we
Komisja Europejska chce wesprzeć
Dział targi, konferencje, workshop:
Influencerzy mają promować atrakcje
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Rada Przedsiębiorczości apeluje o niewprowadzanie drugiego lockdownu
Malta sporo tańsza niż przed tygodniem
Które linie lotnicze zostały uznane za najbezpieczniejsze?
Ruszyła sprzedaż ofert w ramach Weekend za pół ceny
Co się wydarzy podczas Dnia Turystyki bez Barier?
Travenalia 2011 - 26-27 listopada, Kraków
TUI stawia na sztuczną inteligencję
Grecja chce przyciągnąć chińskich turystów
Rafał Szlachta dołączył do zarządu European Travel Commision
Prawie połowa wyjazdów zorganizowanych to chartery
Rząd zapowiada dodatkową pomoc dla przedsiębiorców
80 kierunków w letniej siatce połączeń z Wrocławia
Rząd nie pobierze podatku od umorzonego zwrotu pomocy z Tarczy Finansowej