TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Itaka wdraża nową stronę i aplikację

Interfejs by Matisse i sztuczna inteligencja tworzą nową jakość strony www. Itaka stawia na odmłodzoną, przeprojektowaną stronę. Nowa jakość to nie tylko nowoczesny design, ale także szybkość działania, prezentowane treści, ulepszony dostęp na urządzeniach mobilnych i zastosowane technologie.


Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym Zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam Klienci. Życzę naszym Klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu - komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.

Interfejs nowej strony ma być przejrzysty, oszczędny w formie, intuicyjny i niemal niewidoczny. Wykorzystano odręcznie rysowane ilustracje inspirowane sztuką Henri Matissa, pasujące do nowoczesnego, minimalistycznego designu. 100% makiet nowej strony zaprojektowano najpierw w wersji mobilnej, która była punktem wyjścia do projektowania widoku desktopowego. Równolegle z redesignem strony www redesign przeszła także aplikacja mobilna Itaka, aby dostarczyć Klientom maksymalnie spójne doświadczenie, niezależnie od kanału zakupu.

Opisy hoteli są jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne dla Klienta, a prezentacja opisów typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami ułatwia podejmowanie decyzji. Nowa podstrona "Zainspiruj się" to unikatowe, opisy kierunków współtworzone z pilotami i rezydentami, łączące łatwą formę z ekspercką treścią.

Ulepszony został moduł opinii. Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Dzięki temu Itaka na polskim rynku jest liderem w zbieraniu hotelowych recenzji - zgromadziła ponad 600 000 zweryfikowanych opinii! Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.

Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100% integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane, w tym kluczowe dla sprzedaży: ceny oraz dostępność miejsc.

Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner - Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie Klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach Klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Najnowocześniejszej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.

Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka strona www beta AI Machine Learning


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję