Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą
O dobre imię firmy warto zatroszczyć się już na etapie zatrudniania pracownika. Przekonała się o tym niedawno jedna z firm.
Choć akurat ten przypadek dotyczył firmy "Bodzio" z branży meblarskiej, mógłby się przydarzyć każdej firmie, która posiada własne, obrandowane pojazdy. Chodzi tu o głośny medialnie filmik w którym pracownik tej firmy przejechał z premedytacją psa, a później nagranie swojego skandalicznego "wyczynu" zamieścił w internecie. Na nieszczęście firmy, jechał pojazdem służbowym, na którym wyraźnie widoczna była jej nazwa. Przez to w mediach społecznościowych na firmę wylała się cała masa krytyki. Po nagłośnieniu się sprawy pracownik został dyscyplinarnie zwolniony, a prokuratura postawiła mu zarzuty i aresztowała go.
Oczywiście sama firma potępiła zachowanie swojego, byłego już pracownika, jednak w mediach społecznościowych na firmę wylała się masa krytyki. Straty wizerunkowe będą bardzo duże, a to wszystko przez incydent, którego nikt normalnie myślący nie był w stanie przewidzieć.
Takie przypadki to patologia, niemniej rekrutując pracowników nigdy nie wiemy na kogo się trafi. Żaden przewoźnik nie chciałby aby jego pojazd posłużył do takich celów i żaden nie chce być łączony z tego typu wyczynami. Dlatego, podpisując umowę warto w niej zawrzeć ewentualne kary dotyczące nie tylko odszkodowań za straty materialne, ale też za te wizerunkowe, jeśli działanie pracownika wykroczy poza normy społecznie akceptowalne. Obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego są bardzo ogólne i dopiero precyzując odpowiednie punkty w umowie, można znacznie ułatwić sobie drogę sądową, a być może i uświadomić pracownikom, że poruszając się pojazdem z logo firmy są w praktyce jej ambasadorami.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział prawo i podatki:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wakacyjne nastroje klientów biur podróży
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
SITE Poland podsumowało ubiegłoroczną działalność
Nowe centrum konferencyjne w Zachodniopomorskim
Ruszył program dobrych praktyk
Znany konkurs barmański powraca
Powstała Wrocławska Organizacja Turystyczna
CBA oskarża prezesa lotniska o oszustwo
Pisz poprawnie po angielsku dzięki uniwersalnym formułom
Katowice Airport ukończył dużą inwestycję
Włoskie stoki tracą na popularności?
Małopolska wioska zachwyciła Japończyków
Porządkowanie finansów, rozbudowa oferty - jak Wygoda Travel poradziła sobie z kryzysem w branży?
Lufthansa obsługuje coraz więcej pasażerów