Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki

POT apeluje do turystów o nieodwoływanie wyjazdów
2020-03-23Polska Organizacja Turystyczna zachęca do przyłączenia się do akcji "Nie odwołuj podróży, zmień termin. Wspierajmy turystykę!". Inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem wśród branży i turystów.
r e k l a m a
Dziś hotelarze, gospodarze agroturystyk, przewoźnicy czy przewodnicy, którzy świadczą doskonałe usługi i dbają o nas w czasie podróżowania, przeżywają bardzo trudne chwile. Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). Teraz od nas wszystkich zależy ich przyszłość i to czy będzie miał kto o nas zadbać podczas kolejnego urlopu. Dlatego wszyscy powinniśmy włączyć się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj, która ma na celu realną pomoc branży turystycznej. - zachęca POT.
Jeżeli dokonali Państwo w ostatnim czasie rezerwacji podróży, pobytu czy stolika w restauracji, to nie odwołujcie ich proszę. Jeżeli nie możesz teraz wyjechać, to skontaktujcie się proszę z podmiotem, u którego dokonywaliście rezerwacji i poproście o zmianę terminu. Gwarantuję, że w większości przypadków spotkają się Państwo się z pozytywnym odzewem. W ten sposób będziecie mogli Państwo być pewni, że nie stracicie swoich pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu powiedział wiceminister rozwoju Andrzej Gut-Mostowy.
Pomysłodawcą akcji jest Piotr Sućko, prezes biura podróży Fun Club, który przyznaje, że koncepcja została bardzo pozytywnie odebrana przez klientów.
Wcześniejsza korespondencja telefoniczna czy mailowa z reguły była prowadzona w duchu niepokoju, braku zrozumienia i złości ze strony turystów. Akcja miała na celu uświadomienie klientów, w jakiej sytuacji znalazła się branża turystyczna i wywołanie w nich poczucia empatii. Dzięki inicjatywie #ZmienTerminNieOdwoluj, udało się przekonać wiele osób do anulowania wcześniej zrobionej anulacji wyjazdu podsumował Piotr Sućko.
Akcja jest promowana także za granicą. W jej promocję włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej. Działają one bowiem na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę. Za granicą w mediach społecznościowych będzie używany hashtag #PolandDontCancelPostpone.
Akcja powstała oddolnie. Sama branża turystyczna rozumie obecną sytuację i ze względu na obostrzenia sanitarne i obawy klientów jest gotowa do zmiany terminów rezerwacji na późniejsze. Gwarantuję, że większość klientów kontaktujących się z przewoźnikami, hotelami czy atrakcjami turystycznymi spotka się ze zrozumieniem problemu i przychylnością do zmiany terminu dodał prezes POT Robert Andrzejczyk.
Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl, PKS Polonus czy Polski Holding Hotelowy.
Nadrzędnym celem dla nas jako przedsiębiorców jest uniknięcie paniki. W związku z tym, z całego serca popieramy akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. To wyjątkowa koncepcja, która stwarza możliwość zarówno dla turystów, którzy zyskują pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branży turystycznej pomoże to utrzymać płynność finansową po zakończeniu kryzysu. Serdecznie namawiam wszystkich kolegów z branży, abyśmy w tym trudnym czasie byli solidarni i popierali tą wspaniałą akcję! mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
POT apeluje do turystów
[2020-03-24 10:24 89.64.37.*]
Ale jak biura podróży miały lewe dochody w postaci nie rozliczania pieniędzy pibranych na wstępy i dodatkowe wydatki, to było ok? Proszę zobaczyć w ilu biurach podróży przy informacji na temat dodatkowych wydatków jest uwaga 'kwota nie podlega rozliczeniu'. odpowiedz »
r e k l a m a
Dział gastronomia:
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Przedsiębiorcy komentują decyzję o przedłużeniu kontroli na
Dział hotele, pensjonaty:
PHH zmienia wykonawcę modernizacji Hotelu
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Dział biura turystyczne:
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Rośnie ruch na tureckich
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Nowy termin otwarcia Wielkiego Muzeum
Turcja planuje ograniczenia dla turystyki w
Dział aktualności dnia:
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Starsze aktualności:
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Koniec systemu ViaTOLL. Przewoźnicy alarmują, że nowy system nie jest należycie przygotowany
Novaturas: więcej klientów, mniejsza rentowność
Będzie nowy pełnomocnik ds. budowy CPK
Sindbad zamawia nowe autokary i podpisuje umowy z nowymi partnerami
Odbudowa lankijskiej turystyki będzie bardzo trudna
Polska w czołówce wzrostu turystyki zimowej
Czy ktoś był w hotelu Kiroseiz w Sharmie?
Upadek biura podróży w Lubelskim
Wenecjanie protestowali przeciwko wycieczkowcom
Do jakich cukierni chodzą Polacy?
Ubezpieczyciele: nie zmieniliśmy zasad wystawiania gwarancji
Dni otwarte w nowo otwieranym hotelu
Piękna Nasza Niepodległa - konkurs fotograficzny POT
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą