TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Żegnamy stare logo Ecco

Ecco Holiday podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą posługiwać się marki Ecco Holiday i Ecco Travel.


Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które regularnie stawały przed branżą turystyczną w ostatnich latach, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i zaufania we własne siły tak nową odsłonę identyfikacji Ecco Holiday skomentowała Karolina Warzybok, prezes zarządu.





Nowa koncepcja brandingu została w całości opracowana wewnętrznie, przez zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną:





Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie korespondowały z dotychczasowym oznakowaniem, z drugiej strony kluczowe było odzwierciedlenie niesamowitej energii, którą czujemy pracując razem na co dzień - wyjaśnia autor nowej identyfikacji marek Ecco Holiday i Ecco Travel - Większość z nas ma za sobą wieloletni staż w firmie. To wiele mówi o naszych relacjach i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Jednak najważniejsze jest to, że ta atmosfera emanuje też na to, w jaki sposób tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ecco holiday logo logotyp ecco travel Karolina Warzybok




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję