Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
Accor rozszerza działalność
Projekty wielofunkcyjne mają stanowić cenne wsparcie portfolio grupy. Rosnąca popularność sektora markowych rezydencji pozwoli zarabiać grupie na łączeniu najlepszych doświadczeń z hotelarstwa i projektów deweloperskich.
Grupa hotelowa Accor uruchamia Accor One Living - pierwszą w branży wielofunkcyjną platformę integracji innowacyjnych rozwiązań opracowania i eksploatacji szerokiej gamy projektów oraz działań związanych z zarządzaniem markami.
Celem Accor One Living jest wsparcie rozwoju i operacyjności hoteli, funkcjonujących zarówno w modelu franczyzowym, jak i zarządzanym, oraz pozostałych unikalnych projektów grupy, takich jak przestrzenie co-workingowe, obiekty na długoterminowe pobyty czy prywatne kluby. Stworzenie synergii pomiędzy tymi produktami i zarządzanie z poziomu jednego miejsca może znacznie wpłynąć na poprawę wyników finansowych projektu, zapewniając jednocześnie właścicielom hoteli i gościom unikatowe doświadczanie marek grupy.
Accor One Living umacnia pozycję Accor w kategorii markowych rezydencji. Obecnie Grupa posiada ponad 135 projektów rezydencji już funkcjonujących lub będących w fazie rozwoju, zgromadzonych w portfolio 22 marek. Dzięki Accor One Living, grupa planuje otworzyć ponad 125 nowych rezydencji w ciągu najbliższych lat, w tym flagowe hotele takie jak The OWO Residences by Raffles w Londynie, SO/Uptown Dubai Residences i Raffles Residences Boston Back Bay.
Ogromny sukces, jaki odnieśliśmy w kategorii markowych rezydencji i wielofunkcyjnych obiektów, plasując się na pozycji lidera, posłużył za inspirację do stworzenia Accor One Living oraz wyznaczenia nowej ścieżki działań w tym zakresie. Nasze tempo rozwoju zawdzięczamy zróżnicowanemu portfolio atrakcyjnych marek Accor, zaangażowaniu w sukces naszych partnerów oraz ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu, dzięki któremu jesteśmy liderem branży w tworzeniu wysoce pożądanych i angażujących społeczności konceptów - zaznacza Jeff Tisdall, Chief Business Oficer, Accor One Living. - Accor One Living zapewni niezrównaną wartość naszym partnerom inwestycyjnym, kreując niezwykłe miejsca do życia, pracy i zabawy dopasowane do potrzeb nowej generacji właścicieli, gości i podróżników z całego świata.
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor zajął drugie miejsce na świecie w kategorii markowych rezydencji. To istotny sektor dla rozwoju grupy ze względu na rosnącą popularność wielofunkcyjnych projektów i rezydencji w branży hotelarskiej. Według Savills International Development Consultancy, sektor markowych mieszkań odnotował wzrost o 150% w ciągu ostatniej dekady, tworząc ponad 100 000 lokali w 640 projektach na całym świecie.
Dzięki Accor One Living będziemy nadal motywowani przez silne relacje z właścicielami, którzy inspirują podejmowane przez nas projekty deweloperskie dodaje Tisdall. Nasze realizacje oferują równowagę między prywatnością, ekskluzywnością i przywilejami wynikającymi z dostępu do usług i udogodnień znanych oraz lubianych marek Accor. Znaczenie satysfakcji, zadowolenia i lojalności partnerów znajduje odzwierciedlenie w naszym wiodącym w branży programie benefitów dla właścicieli, który przyznaje im status VIP niezależnie od tego, dokąd podróżują w ramach naszej sieci.
Jednym z kluczowych wyróżników Accor One Living jest dostarczanie rozwiązań dla partnerów z sektora hotelarstwa, inwestycji i nieruchomości, zapewniając kompleksowe wsparcie indywidualnych potrzeb, które obejmuje cały cykl życia każdego projektu. Począwszy od fazy planowania, Accor One Living współpracuje ze swoimi partnerami, aby zapewnić dostosowanie projektu, usług i korzyści do potrzeb docelowych nabywców domów. W fazie sprzedaży i marketingu zespół Accor pomaga partnerom komunikować charakter i doświadczenia, które zapewni marka, obsługa i właściciele rezydencji. Wreszcie, w fazie operacyjnej, platforma będzie nadal zapewniać niezbędne wsparcie - zwiększając rentowność hoteli dla partnerów inwestycyjnych i umożliwiając właścicielom domów doświadczenia, które w innym przypadku nie byłyby możliwe.
Zespół Accor One Living składa się z wyjątkowo utalentowanych specjalistów, posiadających wieloletnie doświadczenie w projektach wielofunkcyjnych rezydencji markowych. Dzięki funkcjonowaniu w wybranych obszarach eksperci posiadają wiedzę niezbędną do realizacji strategii na konkretnych rynkach w zakresie inwestycyjnym. Inwestorzy i deweloperzy na rynku nieruchomości od dawna decydują się na współpracę z Accor w celu zwiększenia przychodów, dzięki globalnym platformom sprzedaży i dystrybucji oraz szerokiego portfolio marek grupy.
Accor One Living dodatkowo wspiera partnerów w zakresie rozwoju nieruchomości mieszkaniowych za pomocą specjalnej strony internetowej, która daje potencjalnym właścicielom domów możliwość zapoznania się z portfolio markowych rezydencji Accor na całym świecie i bezpośredniego kontaktu z zespołami sprzedaży i marketingu każdej z nich. Druga platforma wspiera właścicieli markowych rezydencji i partnerów inwestycyjnych narzędziem do marketingu wynajmu prywatnych rezydencji i nieruchomości hotelowych na długoterminowy pobyt. "Apartamenty i wille" to wiodący przykład tego, jak Accor One Living dostosowuje rozwiązania dystrybucyjne do potrzeb prywatnych ofert wynajmu, jednocześnie pozwalając gościom czuć się jak w domu w dowolnym miejscu na świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Orient Express powróci na tory
Zwyczaje Polaków związane z podróżami do Grecji
Stabilna średnia cen noclegów w kwietniu
Branża alkoholowa chce umożliwienia sprzedaży przez internet
Więcej pasażerów obsłużonych przez UIA
Nadzieja na załatanie tzw. tarczy dla turystyki?
Lotnisko w Radomiu czeka drugi przetarg
IGHP: Otwarcie hoteli to krok w dobrym kierunku
Nowa inwestycja znanego polskiego piłkarza
Duże nadzieje, małe szanse na dużą pomoc
Brak rąk do pracy daje się we znaki
Maroko otworzy granice od 15 czerwca
Travelist: Polacy wykorzystali 15 proc. środków z bonu turystycznego
Szał przedświątecznych zakupów w biurach podróży
MSiT bada rynek usług pilockich i przewodnickich
Trwa Fine Dining Week czyli festiwal sztuki restauracyjnej
Rosyjscy przewoźnicy założą firmy w Turcji, aby ominąć sankcje?
Rainbow podsumował ubiegły rok i wskazał podział zysku
Które polskie hotele wyróżnił Michelin?