Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
EXIM tours kusi nową kampanią
Biuro podróży EXIM tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) łączą siły w przełomowym projekcie komunikacyjnym. Touroperator wdraża nową strategię marketingową. U jej podstaw leżą badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku.
Efektem kampanii jest także nowa platforma komunikacji. Jej przewodnia myśl łatwo zapada w pamięć, zachęca do zatrzymania się i pozwala ponieść marzeniom. "A może by tak..." to klucz do pragnień każdego z nas. EXIM tours zaprasza swoich klientów do wspólnego odkrywania świata, tak jak ich samych jako organizatora urlopowych przeżyć, zaufanego partnera z 30-letnim doświadczeniem i potężnym zapleczem grupy DER Touristik, drugiego największego touroperatora w Europie.
Biuro ma bowiem w swojej ofercie nie tylko popularne kierunki, takie jak: Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Cypr, Hiszpania, Tunezja, Turcja, Malta, ale także do odległych miejsc, jak: Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Emiraty Arabskie. Wszystkie można znaleźć na exim.pl Tak wielokierunkowa oferta touroperatora daje szerokie możliwości komunikacyjne, ale wymaga także odpowiedniego doboru narzędzi i właściwego przekazu do różnorodnych grup odbiorców. Jaką receptę ma na to EXIM tours? Od kilku dni jesteśmy świadkami odkrywania nowej strategii komunikacji marki.
EXIM tours przeprowadziło badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże oraz wskazało, jak poszczególne marki, w tym EXIM tours, na nie odpowiadają. Kolejno przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki EXIM tours na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły na stworzenie pełnego obrazu tego, gdzie marka znajduje się tu i teraz oraz wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.
Od ponad dekady obserwuję zjawisko braku różnorodności w komunikacji touroperatorów. Wszystkie biura podróży charakteryzuje podobny przekaz czy oprawa graficzna. Cała esencja ich działalności opiera się na tym samym monotonnym przekazie. Właśnie dlatego tak ważne jest wyjście poza znany i być może bezpieczny schemat. Odkryliśmy własną ścieżkę, która przełoży się na komunikację naszych przewag nad konkurencją. Z ekscytacją obserwowałem działania zespołu marketingu w tym obszarze, a efekt ich pracy jest właśnie tym czego oczekiwałem. komentuje Prezes Zarządu EXIM tours Polska Marcin Małysz.
Jak zaprosić większą liczbę Polaków do wyboru naszego biura podróży? Odpowiedź na to pytanie przewodziła całemu projektowi. Mamy świadomość mocnej i bardzo stabilnej piątej pozycji na polskim rynku. Przeprowadzone badania potrzeb i emocji klientów pokazały nam, że nowy EXIM tours powinien odkrywać. Nowe kierunki podróży, ciekawe i nieoczywiste wakacyjne aktywności, jak i samą markę. Robimy to na tle unikalnego dla kategorii i charakterystycznego dla naszej marki koloru i hasła: A może by tak... zacząć odkrywać świat z EXIM torus? - mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.
Inspiracją do platformy byli ludzie, ich potrzeby, oczekiwania i emocje, ale też po prostu codzienne rozmowy. "A może by tak..." to bardzo elastyczny format - możemy tu ogrywać zarówno motywy, jakimi kierują się klienci, wybierając dany kierunek, na przykład chęć oderwania się od wszechobecnej zimowej szarości, ale możemy też odkrywać nieoczywiste aspekty samych wyjazdów. W lutowych odsłonach kampanii mówimy między innymi o lotach na paralotni w Turcji czy nurkowaniu na Cyprze. Każda reklama jest taką luźną podpowiedzią, jak ciekawie spędzić wolny czas. - mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Must Be Loud.
Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu i odpowiadać za działania mediowe nowej platformy komunikacyjnej EXIM tours. Jesteśmy pewni, że wiedza i kompetencje naszego zespołu pozwolą zrealizować stawiane przed nami cele. - komentuje Jola Leniec, Senior Communications Planner, dentsu Polska.
Nową kampanię EXIM tours będzie można śledzić w Internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na najlepiej ulokowanych nośnikach DOOH w największych polskich miastach. Nowy EXIM tours zobaczymy w takich miejscach jak centralne punkty miast tj. dworce
i lotniska czy warszawskie metro. Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Ryanair ogłasza 3 nowe połączenia z polskich lotnisk
ECDC uznała Południowe Wyspy Egejskie obszar wysokiego ryzyka epidemicznego
Sabre wypowiada umowę Aerofłotowi
Rainbow nie odpuszcza inwestycji w hotele
NIK o nieprawidłowościach u przewoźników regionalnych
Jak mocno spadła sprzedaż Rainbow w marcu?
Coraz większe zainteresowanie transportem kolejowym
GDZIE SĄ KORKI SAMOCHODOWE W OKOLICY GÓR?
Polki wydają więcej na podróże
Co wpływa na popyt na wyjazdy turystyczne w tym sezonie?
IATA aktualizuje prognozę strat finansowych w wyniku koronawirusa
Darmowy przewodnik po RODO dla hotelarzy
Thomas Cook inwestuje w nieruchomości
Wyjazdy na przyszły rok - wszystko drożej
Accor publikuje wyniki finansowe za I kwartał