Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Kto został recepcjonistą roku 2018?
Wybrano laureatów konkursu Recepcjonista Roku 2018, organizowanego przez A.I.C.R. Polska - Międzynarodowe Hotelowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych.
W tegorocznej edycji konkursu zwyciężyła Aleksandra Iwanowska z hotelu Sofitel Grand Sopot. Drugie miejsce zajął Konrad Kuczyński z Holiday Inn Warsaw City Centre, a trzecie Jakub Pozorski z Sopot Marriott Resort & Spa.Laureatka będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Londynie w styczniu przyszłego roku.
Aleksandra Iwanowska jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Geografia oraz Turystyka i Rekreacja. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako stewardessa na pokładach samolotów linii lotniczej Enter Air. Przygodę z hotelem rozpoczęła w 2015 r., dziś jest recepcjonistką w Sofitel Grand Sopot, hotelu należącym do Grupy Orbis i może poszczycić się tytułem "Recepcjonisty Roku 2018".
Konkurs składał się z trzech części. Pierwszą z nich był test pisemny z ogólnej wiedzy hotelarskiej i związanych z nią podstawowych pojęć finansowych. Część druga i trzecia to anglojęzyczna rozmowa z komisją oraz tzw. roleplay. Na tym etapie zadano dwa pytania: dlaczego to właśnie kandydat powinien wygrać konkurs, co kandydat ma do zaproponowania jury w Londynie i czym mógłby się podzielić z koleżankami i kolegami z pracy po powrocie z Londynu.
Odpowiadając na drugie pytanie musiałam wcielić się w rolę dyrektora hotelu i udzielić informacji o tym, co bym zrobiła aby podnieść poziom satysfakcji gości, zwiększyć przychód hotelu i zmniejszyć koszty. Odgrywana scenka polegała na pełnym zameldowaniu gościa z uwzględnieniem umiejętności upsellingu oraz indywidualnych preferencji gościa przy jednoczesnym rozwiązaniu problemu i uspokojeniu drugiego gościa, zdenerwowanego niedostarczeniem bagażu do pokoju. Największym wyzwaniem było dla mnie wcielenie się w rolę dyrektora hotelu i znalezienie najbardziej trafnych rozwiązań. - opowiada laureatka
Wygrana Aleksandry Iwanowskiej jest drugim sukcesem hotelu Sofitel Grand Sopot w konkursie. W ubiegłorocznej edycji pierwszą nagrodę otrzymała Aleksandra Hinz, obecnie kierowniczka zmiany w tym hotelu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Zmiany klimatyczne mogą zaszkodzić tunezyjskiej turystyce
Rośnie liczba pasażerów na greckich lotniskach
Problemy turystyki wyjazdowej nie są priorytetem dla ministerstwa
Kolejne kraje przywracają restrykcje dla przyjeżdżających z Polski
Air Astana i LOT ogłaszają zawarcie umowy codeshare
Wicepremier zapowiada zmasowane kontrole w obiektach noclegowych
Biura podróży zanotowały wzrost liczby klientów
Automatyczni kelnerzy na testach we Włoszech
Stacje narciarskie: możemy gasić światło
Touroperator zapowiada rozszerzenie działalności
Czy powietrze w samolotach jest bezpieczne?
LOT również zgłosi się po odszkodowanie