Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy wyjeździe
W założeniach polisa turystyczna ma zagwarantować spokojny i bezpieczny wypoczynek podczas wakacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez rankomat.pl - multiporównywarkę ubezpieczeń i usług finansowych, jeden na czterech Polaków zawsze kupuje ubezpieczenie podróżne przed wyjazdem na zagraniczny urlop. Na podróż bez wykupionej ochrony decyduje się co piąty polski turysta.
Wraz ze startem letniego sezonu urlopowego rankomat.pl zbadał podejście Polaków do zakupu ubezpieczenia podróżnego. Jak wynika z badania największej na rynku multiporównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych, 26 proc. Polaków zawsze kupuje polisę turystyczną przed wyjazdem na zagraniczny urlop. Nieco większa grupa, bo 28 proc. czasami zapomina zabrać ze sobą na wyjazd polisę, choć docenia wagę i korzyści płynące z ubezpieczenia. Natomiast 20 proc. często decyduje się na wyjazdy bez ochrony ubezpieczeniowej.
Wyjeżdżając za granicę, nawet na kilka dni, zawsze powinniśmy pamiętać o spakowaniu do walizki ubezpieczenia podróżnego. Odpowiednio dobrana polisa turystyczna ochroni nas przed niespodziewanymi kosztami nagłej choroby lub nieszczęśliwego zdarzenia. Dotyczy to nawet podróżujących po terytorium UE z Europejską Kartą Ubezpieczenia Zdrowotnego, która w pewnych sytuacjach nie pomoże, np. w przypadku transportu medycznego do Polski mówi Robert Pelczar z rankomat.pl.
Mulitporównywarka rankomat.pl sprawdziła także, jak na zainteresowanie polskich turystów zakupem ubezpieczenie turystycznego wpłynęła niedawna pandemia COVID-19. Podczas jej trwania firmy ubezpieczeniowe dopasowały zakres ochrony oferowanych produktów o specjalne rozszerzenia, chroniące przed negatywnymi skutkami zakażenia koronowirusa podczas pobytu poza Polską.
Jak wynika z badania, tylko 20% Polaków przyznaje, że z powodu COVID-19 zaczęło bardziej świadomie podchodzić do ubezpieczenia turystycznego i kupuje je częściej niż to miało miejsce przez epidemią koronawirusa. Natomiast dla połowy ankietowanych trzy sezony wakacyjne w cieniu zagrożeń i ograniczeń związanych z COVID-19 nie są wystarczającym argumentem dla częstszego zakupu ubezpieczenia turystycznego.
Polacy na nowo cieszą się ze swobody podróżowania i nie przywiązują już tak dużej wagi do zagrożeń wynikających z COVID-19. Jednak część ubezpieczycieli nadal oferuje w polisach turystycznych ochronę przed konsekwencjami zakażenia koronawirusem I kosztów z tym związanych. Dla własnego spokoju i bezpieczeństwa, wybierając ubezpieczenie turystyczne, warto porównać kilka ofert i wziąć pod uwagę tę polisę, która będzie oferowała ochronę przed skutkami zachorowania na COVID-19 podczas zagranicznego urlopu mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Wakacyjna polisa ubezpieczeniowa chroni podróżujących przed nieprzewidzianymi sytuacjami, takimi jak nagłe wypadki, konieczność transportu medycznego, pobyt w szpitalu, a także utrata bagażu, anulowanie lub opóźnienie lotu. Dlatego warto tuż przed wyjazdem na długo wyczekiwany urlop sprawdzić, czy mamy ubezpieczenie podróżne i czy zabezpiecza ono w odpowiedni sposób nas i naszych bliskich.
Badanie zostało przeprowadzone przez rankomat.pl na próbie reprezentatywnej dla dorosłych Polaków w wieku 18-65 lat. Ankieta była realizowana online i obejmowała 858 respondentów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
ULC: Nie będzie masowego odwoływania lotów
Browary skarżą się na niestabilne prawo
Brussels Airlines zwolni 1/4 personelu
Loty z Chicago i Nowego Jorku do Polski będą możliwe?
Zmiany klimatyczne mogą zaszkodzić tunezyjskiej turystyce
Rośnie liczba pasażerów na greckich lotniskach
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek hotelowy
Linie lotnicze zwróciły pieniądze za pół miliona voucherów za loty odwołane z powodu COVID-19
Irański przewoźnik nie poleci do Niemiec
Rozporządzenie przedłużające ograniczenia weszło w życie
Turcja: sierpień dla turystyki gorszy niż przed rokiem, ale lepszy od lipca
Biura podróży zanotowały wzrost liczby klientów
Europarlament chce przyspieszenia negocjacji akcesyjnych z dwoma popularnymi turystycznie krajami
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Działania TUI Poland to zaplanowana strategia?
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
Kto został recepcjonistą roku 2018?
Przewoźnik zakwestionował dokumenty pasażera - jest wyrok