Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Praca w Turcji
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY ITAKA
- Doradca Podróży Przystanek Wakacje Gdynia
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Pilot wycieczek Rzym 05-07.09
- Koh Samui bez doświadczenia
- Koordynator odpraw rejsów czarterowych
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. sprzedaży woj.Pomorskie


Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji turystycznej
2022-01-21Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła internetową aplikację TurApka E-Certyfikacja Informacji Turystycznej. Za jej pomocą punkty lub centra informacji turystycznej mogą sprawniej przejść proces czterogwiazdkowej standaryzacji poziomu obsługi turystów.
r e k l a m a
Nowa aplikacja została stworzona do obsługi procesu E-Certyfikacji Informacji Turystycznej i dostęp jest na portalu certyfikacja-it.pot.gov.pl Nowe rozwiązanie pozwala na sprawne i w całości elektroniczne przyjmowanie wniosków, ich weryfikację i nadawanie oceny podmiotom świadczącym usługi informacji turystycznej.
Punkty lub centra informacji turystycznej na terenie całego kraju dobrowolnie wnioskują o bezpłatny udział w procesie standaryzacji w skali od 1 do 4 gwiazdek, określającej najwyższy poziom kryteriów w obsłudze turystów.
Zalety poddania się temu procesowi to m.in.:
- udział w networkingu branżowym
- wzmocnienie pozytywnego wizerunku punktu lub centrum it
- rozwijanie profesjonalizmu istniejących biur obsługi informacji turystycznej (stacjonarnej i cyfrowej) dla turystów
- promocja najlepszych certyfikowanych informacji turystycznych w mediach i serwisie POT
- partnerstwo w ramach Forum Informacji Turystycznej i przy projektach promocyjnych POT
- udział w Konkursie POT pn. Na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce
- udział w szkoleniach branżowych
POT zamierza sprawnie przeprowadzić program certyfikacji do 30 czerwca, tak aby usystematyzować w podobnym czasie standaryzację jednostek informacji turystycznej w całej Polsce. Nowością tej edycji E-Certyfikacji, poza modyfikacją wymogów z zakresu dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami/niepełnosprawnościami oraz kompetencjami kadr, jest również wprowadzony QR kod potwierdzający ocenę zadowolenia przez samych turystów odwiedzających biura informacji turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Gdzie na wakacje Polacy wybrali się z
Ryanair chce przyciągnąć
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Sylwester w Zakopanem staniał?
Tunezja będzie mieć nowego Ministra Turystyki
Thomas Cook przywróci wyjazdy do Tunezji
Dominikana: darmowe testy antygenowe dla turystów
Ranking jakości linii lotniczych i lotnisk - Polska poza czołówką
Polacy latają coraz więcej ale szukają okazji cenowych
Remont sejmowej restauracji za miliony
Grecja chce uregulować wynajem mieszkań dla turystów
ESky wchodzi na afrykański rynek
Rusza Tarcza Finansowa PFR 2.0
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji PR
W sobotę startują bony turystyczne
Pierwsi turyści wylądują na Fuerteventurze
Turyści w Grecji wydają coraz więcej
Wizz Air likwiduje kilkanaście połączeń z Polski
Jaka będzie Strategia Rozwoju Turystyki Zorganizowanej?
Średnie ceny letnich wyjazdów rosną
WTTC: rekomendacja przywracania ograniczeń dla podróżnych z USA to zły pomysł
Hotel Aristoteles Beach na Chalchidiki