Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła internetową aplikację TurApka E-Certyfikacja Informacji Turystycznej. Za jej pomocą punkty lub centra informacji turystycznej mogą sprawniej przejść proces czterogwiazdkowej standaryzacji poziomu obsługi turystów.
Nowa aplikacja została stworzona do obsługi procesu E-Certyfikacji Informacji Turystycznej i dostęp jest na portalu certyfikacja-it.pot.gov.pl Nowe rozwiązanie pozwala na sprawne i w całości elektroniczne przyjmowanie wniosków, ich weryfikację i nadawanie oceny podmiotom świadczącym usługi informacji turystycznej.
Punkty lub centra informacji turystycznej na terenie całego kraju dobrowolnie wnioskują o bezpłatny udział w procesie standaryzacji w skali od 1 do 4 gwiazdek, określającej najwyższy poziom kryteriów w obsłudze turystów.
Zalety poddania się temu procesowi to m.in.:
- udział w networkingu branżowym
- wzmocnienie pozytywnego wizerunku punktu lub centrum it
- rozwijanie profesjonalizmu istniejących biur obsługi informacji turystycznej (stacjonarnej i cyfrowej) dla turystów
- promocja najlepszych certyfikowanych informacji turystycznych w mediach i serwisie POT
- partnerstwo w ramach Forum Informacji Turystycznej i przy projektach promocyjnych POT
- udział w Konkursie POT pn. Na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce
- udział w szkoleniach branżowych
POT zamierza sprawnie przeprowadzić program certyfikacji do 30 czerwca, tak aby usystematyzować w podobnym czasie standaryzację jednostek informacji turystycznej w całej Polsce. Nowością tej edycji E-Certyfikacji, poza modyfikacją wymogów z zakresu dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami/niepełnosprawnościami oraz kompetencjami kadr, jest również wprowadzony QR kod potwierdzający ocenę zadowolenia przez samych turystów odwiedzających biura informacji turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Sylwester w Zakopanem staniał?
Tunezja będzie mieć nowego Ministra Turystyki
Thomas Cook przywróci wyjazdy do Tunezji
Dominikana: darmowe testy antygenowe dla turystów
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji PR
W sobotę startują bony turystyczne
Grecja chce uregulować wynajem mieszkań dla turystów
ESky wchodzi na afrykański rynek
Rusza Tarcza Finansowa PFR 2.0
Średnie ceny letnich wyjazdów rosną
WTTC: rekomendacja przywracania ograniczeń dla podróżnych z USA to zły pomysł
Linie Emirates wznawiają współpracę z flydubai
Pierwsi turyści wylądują na Fuerteventurze
Turyści w Grecji wydają coraz więcej
Wizz Air likwiduje kilkanaście połączeń z Polski
Ranking jakości linii lotniczych i lotnisk - Polska poza czołówką
Polacy latają coraz więcej ale szukają okazji cenowych
Remont sejmowej restauracji za miliony