TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

ZOPOT promuję Polskę reklamami

2024-08-27

Sukces kampanii promocyjnej Polski na platformach Google i YouTube: prawie 4 miliony wyświetleń i rekordowe zaangażowanie w Niderlandach.

r e k l a m a


Kampania promocyjna Polski, zrealizowana w czerwcu, lipcu i sierpniu br. przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w internecie, wygenerowała prawie 4 miliony wyświetleń, z czego aż 871 tysięcy osób weszło w interakcję z reklamami, skutecznie przyciągając uwagę Holendrów i promując Polskę jako atrakcyjny cel podróży.





Od czerwca do sierpnia br., Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Niderlandów do odwiedzenia Polski. Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich oraz na YouTube. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne okazały się sukcesem, generując prawie 4 miliony wyświetleń oraz wysokie zaangażowanie odbiorców.

W trakcie kampanii, reklamy wygenerowały łącznie 3,92 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu. Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,24%, co oznacza, że prawie milion osób (871 tysięcy) weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania. Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści uważa Dominika Szulc, dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie.

Dane demograficzne pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Niderlandów.

Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15:00 do 21:00, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu dnia pracy. Tego typu kampanie są kluczowe w budowaniu wizerunku Polski jako atrakcyjnego celu podróży - podsumowuje dyr. Szulc.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
ZOPOT promocja reklama Google youtube.com Holandia Niderlandy


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję