Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Internetowy agent turystyczny rozpoczyna ekspansję na nowe rynki
Biuro podróży online operujące w Polsce, na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Ameryce Południowej startuje z działalnością na trzech nowych rynkach: w Boliwii, Portoryko i Kostaryce.
Grupa eSky - biuro podróży online (Online Travel Agency OTA) konsekwentnie prowadzi ekspansję zagraniczną i obecnie oferuje kompleksowe usługi turystyczne w 21 krajach na świecie. Wypracowany model biznesowy oraz stale rozwijane własne zaplecze technologiczne umożliwiają operatorowi integrację zróżnicowanych i rozbudowanych baz danych oraz dynamiczne łączenie ofert wielu dostawców. Globalnie, w 2016 roku Grupa eSky sprzedała ponad 1,2 miliona biletów lotniczych oraz niemal 800 tysięcy innych produktów z własnej oferty. Według szacunków eSky wejście na 3 nowe rynki amerykańskie pozwoli Grupie pozyskać co najmniej 9 milionów nowych użytkowników gotowych kupować oferty turystyczne przez internet.
Na rynkach Ameryki Południowej eSky aktywnie działa już od 2011 roku i stale szuka możliwości dalszej ekspansji. W tym czasie wywodząca się z Polski firma z branży turystycznej otworzyła 12 rynków i wybiła się na 3. pozycję w Brazylii oraz plasuje się na 2. pozycji w Peru. eSky dalej pracuje nad konsolidacją rynków latynoamerykańskich pod marką eDestinos, aby wzmocnić jej rozpoznawalność w regionie i pozycjonować się jako wiodący gracz. Nowej grupie odbiorców eSky umożliwi nie tylko rezerwację lotów, lecz także miejsc noclegowych, wypożyczenie samochodu czy zakup ubezpieczenia. Serwisy WWW na nowych rynkach będą prowadzone w językach lokalnych, a dodatkowo będą wspierać dostępne w regionie metody płatności, jak na przykład SafetyPay w Kostaryce.
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest optymalizacja produktów, otwieranie nowych rynków, automatyzacja procesów i dzięki temu osiąganie synergii między obszarami. Nasz model biznesowy zakłada relatywnie nisko-kosztową ekspansję geograficzną, która z jednej strony umożliwia dotarcie do nowej grupy klientów, a z drugiej strony pozyskanie nowych partnerów i destynacji dla dotychczasowych użytkowników. Dzięki temu zarówno nasze możliwości, jak i oferta stale się rozwijają a my jesteśmy kluczowym graczem na atrakcyjnych rynkach Ameryki Południowej i Środkowej, gdzie ustępujemy miejsca jedynie Grupie Despegar, która całkiem niedawno debiutowała na NYSE - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, CMO w Grupie eSky.
Grupa eSky działa na rynku od 2004 roku i z sukcesem prowadzi dynamiczną ekspansję zagraniczną. Obecnie w ramach Grupy na rynkach światowych działają marki - eSky (w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Mołdawii, Rumunii, Bułgarii i Turcji) oraz eDestinos w Ameryce Południowej i Środkowej (w Brazylii, Peru, Kolumbii, Boliwii, Paragwaju, Panamie, Hondurasie, Salwadorze, Portoryko, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce oraz na Dominikanie).
Oprócz niezbędnych doświadczeń i znajomości lokalnego rynku, potrzebowaliśmy przede wszystkim zaawansowanych narzędzi. Internetowego silnika rezerwacji, który umożliwi nam pracę na dużych bazach oraz agregowanie danych od wielu dostawców, a także atrakcyjnej i funkcjonalnej aplikacji oraz serwisu dla użytkowników. W tej chwili pracujemy na autorskim rozwiązaniu - platformie eTS (eSky Travel Search) - którego możliwości zabezpieczają dalszy rozwój Grupy eSky w dłuższej perspektywie. Z kolei narzędzia skierowane bezpośrednio do naszych użytkowników - wielokrotnie nagradzana aplikacja mobilna eSky oraz lokalne serwisy internetowe - cały czas są analizowane i optymalizowane pod kątem użyteczności i wygody, by nie tylko sprostać dzisiejszym oczekiwaniom klientów, ale by wyprzedzać ich potrzeby i gwarantować najlepszą jakość obsługi - dodaje Łukasz Neska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Francuski restaurator poprowadzi cykl warsztatów kulinarnych
Biura podróży przygotują kodeks dobrych praktyk
Będzie rozbudowa lotniska Warszawa-Modlin?
UIA notuje wzrost liczby pasażerów
Turystyka w których miastach ma największy wkład w krajowe PKB?
Varadi: podwyżka opłat lotniskowych szkodliwa dla wzrostu gospodarczego całego kraju
Rada UE chce znoszenia ograniczeń podróżowania wobec Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Wkrótce zostanie otwarty hotel ibis Styles Warszawa City
Minister Gut-Mostowy rozmawiał z przedstawicielami organizacji turystycznych
Tegoroczna majówka inna niż w poprzednich latach?
Sieć a&o zwiększa nacisk na wyszukiwanie talentów
Louvre Hotels Group skorzysta z rozwiązań Sabre
Prokuratura rozpoczęła śledztwa w sprawie niedawnych wypadków autokarów
Wyjazdy turystyczne tańsze niż przed tygodniem
UOKiK: nieprawidłowości w parkach rozrywki
Wyniki dubajskiej turystyki w I kwartale roku
Minister zdrowia rekomenduje zniesienie obostrzeń
Nowa siatka połączeń z wrocławskiego lotniska
Rośnie liczba turystów zagranicznych w Niemczech