Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

POT: Sukces kampanii na rynku chińskim
2019-07-02Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła półroczną kampanię marketingową zorganizowaną na rynku chińskim we współpracy z jednym z największych chińskich internetowych biur podróży - Tuniu.
r e k l a m a
Zakończona w czerwcu kampania składała się z wielopłaszczyznowych działań zarówno online, jak i offline. Jej celem było dotarcie z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców zainteresowanych wycieczką do Europy.
Działania podejmowane przez Polską Organizację Turystyczną obejmowały bardzo obszerny zakres środków promocji - od reklam displayowych na stronie głównej i w aplikacji, przez dedykowany landing page, kampanie smsowe, artykuły prasowe w social mediach, specjalne warsztaty dla pracowników działu sprzedaży, po relacje z podróży zwycięzcy darmowego wyjazdu do Polski i plakaty zamieszczone w fizycznych biurach Tuniu.
Efekty kampanii przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Same działania online osiągnęły zasięgi rzędu 133 milionów oraz liczbę kliknięć na poziomie 4 milionów. To wszystko złożyło się zaś na aż 28 procentowy wzrost sprzedaży wycieczek obejmujących Polskę podczas okresu trwania kampanii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-02 14:59 149.202.98.*]
czyli innymi słowy Polska Organizacja Turystyczna sfinansowała ze środków polskiego podatnika kampanię promocyjną w Internecie jednemu z chińskich touroperatorów. Ciekawe czy prywatnemu, czy też uspołecznionemu, czyli będącemu własnością tego komunistycznego państwa. Strasznie mnie interesuje przyszła opinia w tej sprawie Najwyższej Izby Kontroli, kiedy będzie badać tegoroczny budżet POT! odpowiedz »
r e k l a m a
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-03 19:40 5.173.112.*]
Wspaniały sukces ! POT jak zwykle robi sobie z nas jaja do kwadratu.
W państwie gdzie żyje ponad 1,3 miliarda ludzi - działania online osiągnęły zasięg 133 milionów i kliknięć 4 miliony. Żenada. Bardzo jestem ciekaw ile kampania kosztowała i która agencja reklamowa zgarneła kasę. Działania POTu przerastają najśmielsze oczekiwania nawet Prezesa tylko tak dalej to będzie " + " odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Bułgaria planuje dotacje do lotów czarterowych
Turystyka motorem napędowym greckiej gospodarki
Który region wygenerował największe zyski dla Emirates?
Turyści ofiarami katastrofy we włoskim parku narodowym
Enter Air przedłuża współpracę z Itaką
Północna Izba Gospodarcza: ani kroku wstecz, jeśli chodzi o luzowanie obostrzeń
Baza noclegowa na delikatnym plusie
Umowa code - share włoskich linii lotniczych z Flybe
PIT podsumowała swoją działalność w 2016 roku. Ma się czym pochwalić?
Meksyk: Najsilniejsze trzęsienie ziemi od ponad 100 lat
Kto związany z branżą turystyczną dostał nagrodę Teraz Polska?
55% akcji eSky przechodzi w nowe ręce
Śmiertelny wypadek u wybrzeży Czarnogóry
Studenci korzystają z Erasmus Student Network w Ryanair
Więcej Polaków korzystało z medycznego assistance
Koniec niskich cen w biurach podróży?
W jakiej sytuacji przedsiębiorcom grozi odebranie wsparcia z tarcz, w przypadku złamania obostrzeń?