TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






WTTC podkreśla społeczne korzyści płynące z turystyki

Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat korzyści społecznych wynikających z turystyki.


W ramach tej inicjatywy poproszono podróżnych o zastanowienie się nad pozytywnym wpływem społecznym, jaki podróże wywierają na ludzi, miejsca i społeczności, których utrzymanie jest uzależnione od sektora podróży i turystyki. Kampania ma również zachęcać ludzi na całym świecie do dzielenia się historiami o tym, jak turystyka zmieniła ich życie.

Kampanii "Travel the world. Make a difference" ma wskazywać na korzyści społeczno-ekonomiczne i kulturowe, które może stworzyć każda podróż.

Specjalnie przygotowany film wideo, który ma na celu podzielenie się tym przekazem, zostanie udostępniony w Internecie na platformach społecznościowych, gdzie będzie można zapytać podróżnych o ich własne podróże, które miały ogromny wpływ na ich życie, a także podzielić się swoimi historiami za pomocą hashtagów #togetherintravel i #aworldofdifference.

Podróże dają nam wspomnienia, które trwają całe życie i najbardziej niesamowite doświadczenia, którymi możemy się dzielić. Ale to nie wszystko. Podróże i turystyka przynoszą światu ogromne korzyści, daleko wykraczające poza bezpośrednią przyjemność, jaką przynoszą tym, którzy są w stanie odkrywać i poznawać ludzi, miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Społeczny wpływ turystyki może zmienić życie wszystkich tych, którzy są zależni od tego sektora, złagodzić ubóstwo, zmniejszyć nierówności, chronić dziką przyrodę oraz zachować kultury i społeczności na całym świecie. Odgrywa ona istotną rolę w osiąganiu szerszych celów rozwojowych. Chcemy zwiększyć świadomość podróżnych na temat niesamowitych dodatkowych korzyści płynących z turystyki, aby byli bardziej świadomi, że ich działania i wydatki idą dalej niż im się wydaje, a także tego, jak pozytywny wpływ może mieć każda podróż. - powiedziała prezes dyrektor generalna WTTC, Gloria Guevara.

W obliczu ogromnej presji, z jaką boryka się globalny sektor turystyczny z powodu obecnych ograniczeń spowodowanych przez pandemię COVID-19, teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, abyśmy przypomnieli wszystkim, jak podróże mogą mieć wpływ na świat - dodaje Guevara.

Według najnowszych badań WTTC, sektor turystyczny odpowiada za 10,3% światowego PKB, jest bezpośrednio odpowiedzialny za tworzenie jednego na dziesięć miejsc pracy na świecie i przez osiem kolejnych lat wyprzedzał wzrost światowej gospodarki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
światowa rada turystyki i podróży kampania społeczne korzyści turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję