Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
WTTC podkreśla społeczne korzyści płynące z turystyki
Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) rozpoczęła kampanię w mediach społecznościowych, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat korzyści społecznych wynikających z turystyki.
W ramach tej inicjatywy poproszono podróżnych o zastanowienie się nad pozytywnym wpływem społecznym, jaki podróże wywierają na ludzi, miejsca i społeczności, których utrzymanie jest uzależnione od sektora podróży i turystyki. Kampania ma również zachęcać ludzi na całym świecie do dzielenia się historiami o tym, jak turystyka zmieniła ich życie.
Kampanii "Travel the world. Make a difference" ma wskazywać na korzyści społeczno-ekonomiczne i kulturowe, które może stworzyć każda podróż.
Specjalnie przygotowany film wideo, który ma na celu podzielenie się tym przekazem, zostanie udostępniony w Internecie na platformach społecznościowych, gdzie będzie można zapytać podróżnych o ich własne podróże, które miały ogromny wpływ na ich życie, a także podzielić się swoimi historiami za pomocą hashtagów #togetherintravel i #aworldofdifference.
Podróże dają nam wspomnienia, które trwają całe życie i najbardziej niesamowite doświadczenia, którymi możemy się dzielić. Ale to nie wszystko. Podróże i turystyka przynoszą światu ogromne korzyści, daleko wykraczające poza bezpośrednią przyjemność, jaką przynoszą tym, którzy są w stanie odkrywać i poznawać ludzi, miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Społeczny wpływ turystyki może zmienić życie wszystkich tych, którzy są zależni od tego sektora, złagodzić ubóstwo, zmniejszyć nierówności, chronić dziką przyrodę oraz zachować kultury i społeczności na całym świecie. Odgrywa ona istotną rolę w osiąganiu szerszych celów rozwojowych. Chcemy zwiększyć świadomość podróżnych na temat niesamowitych dodatkowych korzyści płynących z turystyki, aby byli bardziej świadomi, że ich działania i wydatki idą dalej niż im się wydaje, a także tego, jak pozytywny wpływ może mieć każda podróż. - powiedziała prezes dyrektor generalna WTTC, Gloria Guevara.
W obliczu ogromnej presji, z jaką boryka się globalny sektor turystyczny z powodu obecnych ograniczeń spowodowanych przez pandemię COVID-19, teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, abyśmy przypomnieli wszystkim, jak podróże mogą mieć wpływ na świat - dodaje Guevara.
Według najnowszych badań WTTC, sektor turystyczny odpowiada za 10,3% światowego PKB, jest bezpośrednio odpowiedzialny za tworzenie jednego na dziesięć miejsc pracy na świecie i przez osiem kolejnych lat wyprzedzał wzrost światowej gospodarki.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
IATA robi szkolenie dla zwolnionych członków personelu pokładowego
Czy oczekiwania hotelowych gości się zmieniły na przestrzeni roku?
Słynny aktor otworzy hotel w Warszawie
Bułgaria planuje dotacje do lotów czarterowych
Turystyka motorem napędowym greckiej gospodarki
Który region wygenerował największe zyski dla Emirates?
Egipt wprowadził elektroniczne wizy
Wstęp na dziedziniec domu Julii będzie płatny
Nowy terminal na lotnisku w Modlinie?
NIK: Liczne nieprawidłowości w ochronie zabytków
Baza noclegowa na delikatnym plusie