Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
Grupa eSky planuje wejścia na kolejne rynki
Grupa eSky ogłosiła swoje plany rozwoju na najbliższą przyszłość, a także opublikowała swoje wyniki finansowe.
Grupa eSky w 2017 roku wypracowała prawie 135 mln zł przychodów netto z prowadzonej działalności oraz zysk operacyjny EBITDA na poziomie ok. 23 mln zł. Dwuletnia dynamika wzrostu EBITDA grupy kształtuje się na poziomie 66%, a całkowita wartość dokonanych transakcji (Total Transaction Value - TTV) w 2017 roku przekroczyła 1,1 mld złotych.
Plany grupy na 2018 i kolejne lata zakładają m.in. dalszą ekspansję w Ameryce Południowej oraz USA, wejście na wybrane rynki europejskie oraz rozwój oferty pakietowej dla użytkowników.
Systematycznie rośniemy, inwestujemy zarówno w nowe rynki, rozwiązania produktowe, jak i technologie. Obrana kilka lat temu strategia - opracowana przez zarząd ekspercki, w którym obok mnie zasiadają Piotr Woś i Andrzej Kozłowski - przynosi bardzo dobre rezultaty, co widać w naszych wynikach za 2017 rok oraz w dwuletniej dynamice - EBITDA na poziomie 66% oraz przychodów na poziomie 21%. Mamy także bardzo dobre pozycje na kluczowych dla nas rynkach tj. w Polsce, Brazylii, Rumunii i Bułgarii. W pozostałych krajach jesteśmy lub wkrótce będziemy w TOP 3 agentów turystycznych online. Jesteśmy dojrzałym start-up em i jako międzynarodowa Grupa eSky mamy silne podstawy, dlatego zamierzamy wykorzystać sprzyjające nam wiatry i jeszcze ambitniej się rozwijać - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes eSky Group.
W 2018 i kolejnych latach stawiamy na 2 kierunki dalszej ekspansji - rynki Ameryki Południowej, na których jeszcze nie jesteśmy obecni czyli m.in. Argentyna, Urugwaj, Chile, Ekwador oraz Meksyk. Myślimy też o zaadresowaniu społeczności hiszpańskojęzycznej w USA. Mamy mocne kompetencje właśnie na rynkach hiszpańskojęzycznych, stąd decyzja, by nasz serwis eDestinos.com zadedykować również odbiorcom w Stanach Zjednoczonych. Ponadto, zamierzamy poszerzyć naszą obecność w Europie. Dotychczas byliśmy skoncentrowani na krajach z pasa środkowo-wschodniego od Polski, przez Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Mołdawię, Bułgarię, aż do Turcji. Teraz przyglądamy się także krajom europejskiej Północy oraz Zachodu - dodaje Łukasz Neska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ryanair: polski rząd nas dyskryminuje
Zalecenia WHO w sprawie podróży
Nowe trasy fińskiego przewoźnika
Co się działo na kongresie turystyki religijnej?
Koniec ze street foodem w Bangkoku?
Piloci chcą rezygnacji prezesa Ryanair
Będzie można odroczyć termin wprowadzenia kas online
W 2020 Warszawa straciła bardzo wiele
Polski instruktor narciarstwa we Włoszech - legalnie czy nielegalnie?
UOKiK ukarał trzech przewoźników za zmowę przetargową
Jak ma wyglądać proces certyfikacji sanitarnej obiektów noclegowych?
Przedstawiciele Rainbow i Itaki dołączyli do zarządu PIT
Cypr: Polacy będą musieli zrobić tylko jeden test PCR przed przyjazdem
Ryanair zmniejsza zimowy rozkład lotów
POT: Internauci wybrali najciekawsze atrakcje turystyczne
Rada Nadzorcza PHH wybrała prezesa spółki
Małopolska Tour 2022 - ruszyły zapisy na rodzinny rajd rowerowy
LOT zainaugurował nowe połączenie z Budapesztu
UE i Katar podpisują umowę lotniczą