Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Rosną wydatki turystów w Egipcie
Turyści wyjeżdżający do Egiptu wydają coraz więcej.
Wydatki na turystykę kulturalną w Egipcie wzrosły w ciągu ostatniego sezonu, a w przyszłym sezonie wyniosą 100 dolarów dziennie, powiedział, cytowany przez serwis Daily News Egypt, Mohamed Osman, szef komitetu promocji turystyki kulturalnej w Górnym Egipcie.
Raport, który monitoruje zmiany, jakie zaszły w tym sezonie, ujawnił, że sezon zimowy przyniósł poprawę sytuacji branży turystycznej, szczególnie w Luksorze i Asuanie. Osman wskazał, że dane liczbowe ujawniły pozytywne zmiany w sektorze w porównaniu do ubiegłego roku, w szczególności wysoki wskaźnik wydatków na turystykę.
W tym kontekście Osman wyjaśnił, że średnie wydatki turystów osiągnęły najniższy poziom po styczniu 2011 roku, osiągając poziom 25 dolarów dziennie, podczas gdy średnie wydatki w ostatnim sezonie zimowym wyniosły około 70 dolarów dziennie.
Z raportu wynika, że najwięcej w Egipcie wydają Japończycy, a następnie Amerykanie i Niemcy. Za jedno z głównych wyzwań stojących przed tamtejszą turystyką, autorzy raportu uznali przyciągnięcie więcej turystów z Chin. Podkreślono, że rocznie z Chin wyjeżdża 150 mln turystów. Jeśli przyciągniemy choćby 1% chińskich turystów, będziemy mieć 1,5 mln turystów rocznie z tego rynku źródłowego - uważa Osman.
Mówiąc o źródłowych rynkach turystyki kulturowej, Osman powiedział, że znaczny wzrost ruchu turystycznego do Egiptu w ostatnim okresie, nastąpił na rynku hiszpańskim, a także na rynkach Ameryki Łacińskiej, Francji, Niemiec i USA.
W raporcie wskazano również, że wracają turyści z niektórych rynków źródłowych, z których po styczniu 2011 r., mocno spadła liczba przyjazdów, na czele ze Skandynawią. Z kolei rynek japoński zajmuje pierwsze miejsce wśród rynków azjatyckich pod względem napływu turystów, a liczba japońskich turystów rośnie nie tylko w sezonie zimowym, ale również w lecie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
USA najpotężniejszym rynkiem
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Koncern medialny chce kupić udziały w biurze podróży
Ruszyła akcja `Bezpieczny autokar`
Wydłużenie ważności bonów turystycznych z podpisem prezydenta
Lipsk - sport i kultura z pierwszej ligi
Polskie biuro nagrodzone za współpracę z Chinami
Noclegowo.pl: Polacy coraz częściej wybierają noclegi w kwaterach
Grupa eSky planuje wejścia na kolejne rynki
co lepsze: gwarancja ubezpieczeniowa czy ubezpieczenie na rzecz klienta
Konferencja New Trends in Tourism dostępna dla każdego
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w dół
ULC: Ruch pasażerski zmalał prawie o 2/3
Sprzedaż w Merlinie X nieco przyhamowała
Do UOKiK trafił wniosek o zgodę na przejęcie PLL LOT
Ryanair: polski rząd nas dyskryminuje