Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
AirHelp wybrał najbardziej przyjazne pasażerom linie lotnicze
Punktualność, jakość i obsługa pasażera oraz rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie - te trzy kryteria były podstawą do opracowania AirHelp Score, czyli rankingu najbardziej przyjaznych linii lotniczych na świecie.
LOT, Wizz Air i Ryanair nie trafiły ani na podium, ani do pierwszej dziesiątki. Zobacz, jak popularne w Polsce linie lotnicze wyglądają na tle światowej czołówki.
Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce docelowe na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże. Dlatego też dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom. To właśnie wyróżnia AirHelp Score na tle pozostałych rankingów, które zazwyczaj szeregują linie tylko według jednego kryterium - komentuje Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.
LOT, Wizz Air i Ryanair daleko w tyle
Najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT - zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.
Wyniki rankingu AirHelp Score
Najbardziej przyjazną pasażerom linią lotniczą na świecie okazało się Singapore Airlines. Drugie miejsce zajęły Etihad Airways. Podium zamyka najwyżej sklasyfikowane wśród obecnych na polskim niebie linii lotniczych Qatar Airways - zwycięzca poprzedniej odsłony zestawienia. Spośród przewoźników, którzy latają do Polski, wysoko oceniono również: Austrian Airlines (4 m.), British Airways (7 m.), Aer Lingus ( 9 m.), KLM (11 m.), Air France (12 m.) i Emirates (15 m.).
To druga edycja rankingu AirHelp Score. Zestawienie linii lotniczych przygotowywane jest na podstawie trzech kryteriów. Ocena w kategorii "punktualność" pochodzi z przeprowadzonej przez AirHelp analizy danych z wielu źródeł.Punkty za "jakość i obsługę pasażerów" przyznano bazując na raporcie niezależnej firmy badawczej Skytrax Research, obejmującym m.in. obsługę na lotnisku, loże, siedzenia lotnicze, posiłki, rozrywkę na pokładzie, obsługę w kabinie, komfort podróży. Wskaźnik "rozpatrywanie reklamacji" oznacza natomiast procent odrzuconych roszczeń, czas ich obsługi i oczekiwania na zapłatę. W zestawieniu znalazło się 87 przewoźników, w tym także ci obecni na polskich lotniskach. Rozpatrywane dane dotyczą sezonu zimowego 2016/2017.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła poprawkę
Co ze śledztwem w sprawie Alfa Star?
Agora rozszerzy działalność gastronomiczną
Lista żółtych i czerwonych stref znacznie się wydłużyła
POT promuje Polskę we Włoszech
Część touroperatorów przestaje oferować wycieczki do Rosji
Sun & Snow: ferie zimowe będą rekordowe?
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle rośnie
W środę początek targów EuroGastro i WorldHotel
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenie do Skalnego Miasta
Jak sprzedawać w trudnych czasach?
Turyści na Balearach zapłacą większy podatek
Travelplanet: touroperatorzy znacznie powiększyli liczbę krajowych ofert
Były rozmowy - czas na działania
Niezrozumiała porażka przejęcia Itaki
Rosnąca inflacja i zadłużenie wywołały wzrost cen w gastronomii