Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Strona Itaki najpopularniejsza wśród polskich biur podróży
Zgodnie z danymi SimilarWeb, platformy digital intelligence, gromadzącej dane o ruchu w internecie, itaka.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną w Polsce wśród stron touroperatorów i agentów działających w obszarze zagranicznej turystyki zorganizowanej.
Średnio dziennie stronę Itaki odwiedza ponad 120 000 użytkowników - to tak jakby codziennie wszyscy mieszkańcy Opola, gdzie mieści się centrala firmy wchodzili na itaka.pl. Zestawienie 5 największych stron turystycznych: itaka.pl, wakacje.pl, tui.pl, r.pl i travelplanet.pl pokazuje, że ITAKA ma największą liczbę odwiedzających użytkowników, przy udziale ponad 25%.
Znaczący jest także podział ruchu pomiędzy desktop i mobile: Itaka ma największy procent ruchu z urządzeń mobilnych, co świadczy przygotowaniu technologicznym strony wspierającym przeglądanie na małych ekranach.
To wielka satysfakcja, że jesteśmy postrzegani nie tylko jako wiodący polski touroperator, wyznaczający trendy w turystyce, ale także jako firma, stawiająca na innowacje technologiczne. Dzięki temu także rozwiązania stosowane na naszej stronie internetowej są często działaniami pionierskimi w branży turystycznej - komentuje Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA i wiceprezes Polskiej Izby Turystyki.
Bardzo popularna jest także aplikacja mobilna ITAKI, najszybciej wzrastający kanał sprzedaży i top w kategorii Podróże i informacje lokalne, którą pobrało już ponad 1 mln użytkowników na wszystkich platformach. Jej średnia ocena w sklepie Google Play wynosi aktualnie 4,9/5. Dzięki inwestycji w rozwój aplikacji dodawane są m.in. takie funkcjonalności jak czat z rezydentem..
Serwis itaka.pl był wielokrotnie nagradzany w wielu konkursach eCommercowych m.in. E-commerce Innovations Awards, e-Commerce Polska Awards, czy Ekomersy. Biuro Podróży Itaka znalazło się również w wąskim gronie zwycięzców Digital Excellence Awards - konkursu, który ma na celu wskazać najbardziej innowacyjne transformacje cyfrowe na przestrzeni ostatnich lat. Prestiżowe wyróżnienie "Digital Exellence Leader" trafiło zaledwie do pięciu polskich firm i instytucji. Itaka została doceniona za wdrożenie rozwiązań wspierających cyfryzację i wykorzystanie nowych możliwości na wszystkich etapach ścieżki Klienta - dodaje Piotr Henicz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
World Air Transport Summit przełożone
SITE Poland uruchamia program wsparcia młodych talentów
Szkolenia z TFG w Warszawie i Gdańsku
Nowa firma wchodzi na polski rynek turystyczny
Osiągnięto porozumienie w sprawie wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej
Wycieczki w niskim sezonie tańsze niż rok temu?
Rząd przyjął nowelizację prawa o ruchu drogowym
Zakazy podróżowania drogo kosztowały grecką turystykę
LOT chce odszkodowanie od Boeinga
Teocharis: wzrost liczby zachorowań na COVID nie ma związku z turystyką
FlixBus rozpoczyna działalność w Turcji
UE zmienia zasady przyznawania wiz krótkookresowych
Klienci biura składali fałszywą reklamację. Sprawa trafiła do sądu
Konsultacje lekarskie online. Jak wyglądają od strony technicznej?
Zima 18/19 już dostępna w systemach rezerwacyjnych ITAKI
Nad Bałtykiem jest problem z ratownikami
Podatek turystyczny na Balearach podwojony
Transport do Berlina na Lotnisko
