Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Polski start-up wkracza w USA
Polski start-up Hotailors zaczyna ekspansję na amerykańskim rynku. Jego partnerami są: EY, Amadeus, Google i Microsoft.
Jeden dostawca, jedna faktura, jedno centrum wsparcia - polski start-up opracował rozwiązanie, które wykorzystując sztuczną inteligencję ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych. Inteligentny system rezerwacji hotelowych Hotailors zapewnia również cały czas wsparcie agentów podróży dla pracowników.
"Nazywamy to rozwiązaniem hybrydowym: połączenie sztucznej inteligencji oraz kontaktu z trzema tysiącami specjalistów na całym świecie" - powiedział prezes Hotailors Filip Błoch.
System uczy się od użytkowników i coraz lepiej dopasowuje propozycje lotów i hoteli do preferencji pracowników oraz wytycznych ustalonych przez firmy, korzystające z rozwiązania Hotailors. Sztuczna inteligencja zbiera doświadczenia i potrafi sama rozwiązywać ponad 80% problemów.
"Wciąż są jednak nagłe zdarzenia, gdzie wsparcie prawdziwego agenta podróży jest niezbędne. My je zapewniamy podróżującym przez 24 godziny na dobę" - zapewnia prezes startupu.
Następnym krokiem jest rynek amerykański. Dlatego do zespołu dołączył David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz dyrektor ds. rozwoju we Fly.com którzy mają pomagać Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Tajlandia wznowi program Test and Go
World Air Transport Summit przełożone
SITE Poland uruchamia program wsparcia młodych talentów
Szkolenia z TFG w Warszawie i Gdańsku
Itaka otwiera spółkę na Węgrzech
Polski Rainbow Tours wkracza na Litwę
Wycieczki w niskim sezonie tańsze niż rok temu?
Rząd przyjął nowelizację prawa o ruchu drogowym
Zakazy podróżowania drogo kosztowały grecką turystykę
LOT chce odszkodowanie od Boeinga
Teocharis: wzrost liczby zachorowań na COVID nie ma związku z turystyką
Raportowanie ESG - start w 2024
Strona Itaki najpopularniejsza wśród polskich biur podróży
UE zmienia zasady przyznawania wiz krótkookresowych
Klienci biura składali fałszywą reklamację. Sprawa trafiła do sądu
Konsultacje lekarskie online. Jak wyglądają od strony technicznej?
Zima 18/19 już dostępna w systemach rezerwacyjnych ITAKI