Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Ruszyły zgłoszenia do akcji Polska zobacz więcej
Ruszył nabór do 8. edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny".
Organizatorzy akcji zapraszają przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych - rejestracja trwa do 31 stycznia. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca.
Inicjatywa "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Polska Organizacja Turystyczna chce w ten sposób wesprzeć przedsiębiorców działających w branży turystycznej, dla których wczesna wiosna i późna jesień są często okresem martwym.
Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Jestem przekonana, że jest to dla Państwa szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza głównym sezonem. Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
Udział w projekcie "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w Internecie i środkach transportu m.in. w pociągach PKP Intercity czy autobusach PKS Polonus. Będziemy także po raz kolejny promować akcję poza granicami naszego kraju dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Akcja będzie promowana na dziesięciu rynkach, z których do Polski przyjeżdża ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą POT zaprosi do Polski także turystów z Finlandii, Norwegii i Szwecji.
Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w Internecie, mediach i środkach transportu. Na kampanię POT przeznacza ok. 200 tys. zł. Partnerzy akcji, z których aż 90% deklaruje udział w kolejnych edycjach, wskazują trzy główne korzyści uczestnictwa w akcji - reklamę dla swoich działalności, dotarcie do nowych klientów oraz wzrost liczby gości.
W akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" wzięliśmy udział po raz pierwszy wiosną 2019. Zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania, dlatego bez wahania podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy z POT. Dzięki akcji mamy możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców i zapewnienia jeszcze większej liczbie gości wyjątkowych doświadczeń kulinarnych. Co ciekawe - podczas listopadowej odsłony wydarzenia naszą restaurację odwiedziło bardzo wielu gości nie tylko z Polski, ale także z zagranicy ocenia akcję Beata Bronowicz, dyrektor sprzedaży Belvedere.
Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Dołączenie do akcji zajmuje jedynie kilka minut. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie. Na stronie znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.
Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polska zobacz więcej - ruszyły zgłoszenia
[2020-01-08 11:05 167.114.102.*]
Jadźka!!!
i to Ty, taka otwarta, wyzwolona i nowoczesna, przykładasz rękę do ksenofobicznej POLSKI DLA POLAKÓW???!!! odpowiedz »
Dział gastronomia:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
LOT rozwija bazę w Budapeszcie
Lublin celuje w hiszpańskich turystów
Enter Air podpisał kontrakt z TUI
UNWTO o skali spadków w turystyce
Minister rekomenduje kandydata na prezesa POT
Dlaczego Polacy chcą wyjeżdżać?
Wizz Air otwiera nową bazę i zapowiada z niej nowe połączenie do Polski
POT przedłuża termin zgłoszeń do programu certyfikacji obiektów turystycznych
Polacy kochają podróżować samochodem?
LOT Metropolia Lublin z nową ofertą dla turystów
Grecja złagodziła zasady wjazdu
Dobry Hotel z umową o zarządzanie dwoma, pięciogwiazdkowymi hotelami
Poznaj atrakcje Francji i nawiąż kontakty w Polsce
ESky.pl analizuje lotnicze połączenia krajowe
wynajmę apertament nad morzem Czarnym, Słoneczny Brzeg