Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek

KE: Booking i Expedia dostosowują prezentacje ofert do prawa unijnego
2020-12-21Komisja Europejska ogłosiła, że Booking.com i Expedia Group poprawiły prezentację swoich ofert zakwaterowania, dostosowując ją do unijnego prawa konsumenckiego.
r e k l a m a
Zmiany nastąpiły po przeprowadzeniu ścisłego dialogu z Komisją Europejską i organami konsumenckimi UE i dotyczą informacji na temat ofert promocyjnych i rabatów, a także technik wywierania wpływu. Konsumenci powinni mieć teraz większe możliwości dokonywania świadomych porównań zgodnie z wymogami prawa konsumenckiego UE. Porozumienie między Komisją a tymi dwoma przedsiębiorstwami jest częścią trwającego procesu, w ramach którego Komisja stale pracuje nad ochroną konsumentów.
Chciałbym podziękować obu przedsiębiorstwom za współpracę. W związku ze zmieniającymi się ograniczeniami w podróżowaniu zachęcam wszystkich operatorów usług turystycznych online do pójścia za tym przykładem i zapewnienia, że europejscy konsumenci będą mogli ufać swoim ofertom zakwaterowania i łatwo znaleźć informacje na temat praktyk w zakresie odwoływania podróży - powiedział Didier Reynders, unijny komisarz ds. sprawiedliwości.
Booking.com i Expedia Group wyświetlają teraz dokładniejsze informacje: które oferty są promowane, w jaki sposób płatności otrzymywane przez podmioty świadczące usługi hotelarskie wpłynęły na rankingi, ile osób chciałoby zarezerwować ten sam hotel w tym samym terminie i ile pokoi zostało na stronie, łączną cenę, jaką konsument zapłaci za zakwaterowanie, w tym obowiązkowe opłaty i należności, porównania cen w celu zapewnienia, że tylko prawdziwe zniżki są reklamowane jako takie oraz czy gospodarz jest profesjonalistą czy osobą prywatną.
Komisja podkreśliła potrzebę zapewnienia precyzyjnego i łatwego dostępu do praktyk anulowania rezerwacji w ramach reakcji na zakłócenia w podróży związane z pandemią COVID-19.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Przedsiębiorcy komentują decyzję o przedłużeniu kontroli na
Dział prawo i podatki:
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Linie Emirates zakażą używania powerbanków na
Starsze aktualności:
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Niemcy chwalą turystów
Wizz Air chce przywrócenia obowiązkowego wypełniania slotów
Duże przeceny wycieczek rozprzestrzeniają się już na sierpień
Amadeus notuje wzrost przychodów
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce
Lotniskowe parkingi nie aż tak drogie jakby się mogło wydawać?
ECTAA: przepisy dot. podatku VAT dla biur podróży do szybkiej zmiany
UOKiK przyjrzy się działaniu aplikacji do zamawiania jedzenia
Hotele zyskują na rynku transakcji inwestycyjnych
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Bez kwarantanny z Bułgarii, Chorwacji, czy Cypru
WSA: zakazy działalności sprzeczne z konstytucją
Wicepremier zapowiada otwarcie ogródków restauracyjnych
Szef Ryanaira krytykuje budowę CPK
Ceny imprez na lato dalej rosną
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych powiatów
Besenova wydała 7 mln euro na inwestycje w turystykę
Zmniejszone limity dla hoteli i restauracji