Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje kampanię #ZnowuSieSpotykamy
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje 3-miesięczną kampanię informacyjną pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy, prowadzoną pod patronatem honorowym prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania została zainaugurowana w lipcu 2021 r., jako wsparcie komunikacyjne przemysłu spotkań i wydarzeń, w tym sektora MICE i turystyki biznesowej. Celem kampanii było pokazanie, że organizowanie bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeń biznesowych i rozrywkowych jest możliwe z udziałem profesjonalnych organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i incentive travel, przewoźników oraz całej sieci usługodawców, którzy są w pełni przygotowani do standardów pracy w warunkach New Normal.
Poprzez cykliczną prezentację zrealizowanych od lipca 2021 projektów w Polsce i za granicą chcieliśmy także podkreślić znaczenie przemysłu spotkań w post-pandemicznej odbudowie potrzeb społecznych i relacji międzyludzkich - wyjaśnia Małgorzata Musiał-Bzowska, sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Adresatami kampanii byli klienci korporacyjni, branża MICE, opinia publiczna, interesariusze rynku spotkań i wydarzeń, media, szeroko pojęty rynek turystyki biznesowej w Polsce. Na potrzeby kampanii została utworzona m.in. dedykowana podstrona w serwisie internetowym Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, na której zaprezentowano galerię kilkudziesięciu projektów nadesłanych przez członków Rady. Były to eventy, wydarzenia plenerowe, incentive travel, study tours, konferencje, kongresy, festiwale i targi, które odbyły się od czerwca do października 2021. Kampanii towarzyszyły także publikacje w mediach branżowych, social mediach m.in. na profilu facebookowym TUgether, opatrzone tagami #ZnowuSieSpotykamy, #WeMeetAgain, #WeTravelAgain.
Efektem kampanii było ponad 150 publikacji w mediach internetowych i w mediach społecznościowych, o zasięgu ponad 1,5 mln odbiorców. Cieszymy się z pozytywnego odbioru naszej kampanii. Na szybki powrót do realizacji spotkań i wydarzeń czekali zarówno zleceniobiorcy, jak i klienci. Przez ostatnie miesiące obserwowaliśmy jak branża efektywnie nadrabiała skumulowane potrzeby integrowania się, podróżowania, uczestniczenia w wydarzeniach biznesowych, kulturalnych i rozrywkowych. Było to ogromne wyzwanie dla organizatorów, którzy działali w ograniczonym czasie i często w zredukowanych zespołach. Teraz branża najbardziej potrzebuje konkretnych regulacji i narzędzi, żeby po prostu działać nieprzerwanie, z przewidywalną perspektywą na odbudowę strat z 2 lat pandemii - komentuje Daria Rzadkiewicz, Head Of Operations&PR SOIT oraz koordynatorka kampanii z ramienia Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Kampania #ZnowuSieSpotykamy objęta została Patronatem Honorowym Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Niezaprzeczalnie przemysł spotkań jest gałęzią turystyki, która najbardziej ucierpiała wskutek pandemii koronawirusa. Realizowana przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń kampania pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy to wspaniała inicjatywa, która z pewnością będzie impulsem do odbudowy sektora. Głęboko wierzę, że wkrótce faktycznie znowu się spotkamy podczas eventów, targów, konferencji czy kongresów, a turystyka biznesowa będzie mogła rozwijać się tak prężnie jak dawniej. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w projekt oraz gratuluję uzyskanych efektów - podsumowuje prezes POT Rafał Szlachta.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Podsumowanie akcji #ZnowuSięSpotykamy
[2021-11-09 17:22 192.95.12.*]
I co z tego ????!!
Do dzisiaj nie ma specustawy odszkodowawczej, 90% firm MICE bez tego już się nie podniesie...
* odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Obowiązek noszenia maseczek zostanie częściowo zniesiony, wracają wesela, kina i teatry
Cypr otworzy granice dla m.in. Polaków
Włochy starają się ratować sezon, Polska zdemoluje turystykę zimową?
KE: Booking i Expedia dostosowują prezentacje ofert do prawa unijnego
Szef Ryanaira krytykuje budowę CPK
Ceny imprez na lato dalej rosną
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Czechy wprowadzają zakaz palenia papierosów w restauracjach
200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji Trendy Kolacji
Organizator turystyki ogłosił niewypłacalność
Wizz Air chce przywrócenia obowiązkowego wypełniania slotów
Duże przeceny wycieczek rozprzestrzeniają się już na sierpień
Amadeus notuje wzrost przychodów
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce