Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Obiekt noclegowy do dzierzawy
- poszukiwana/y Doradca klienta Tarnowskie Góry
- Obsługa klienta - OLIWIARNIA GRECJA
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY / MANAGER SIECI AGENCYJNEJ
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z jęz....
- Poznań - Kierownik Biura
- Sprzedam duże lustro
- Wychowawca kolonijny/ kierownik obozu PILNE!
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje kampanię #ZnowuSieSpotykamy
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje 3-miesięczną kampanię informacyjną pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy, prowadzoną pod patronatem honorowym prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania została zainaugurowana w lipcu 2021 r., jako wsparcie komunikacyjne przemysłu spotkań i wydarzeń, w tym sektora MICE i turystyki biznesowej. Celem kampanii było pokazanie, że organizowanie bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeń biznesowych i rozrywkowych jest możliwe z udziałem profesjonalnych organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i incentive travel, przewoźników oraz całej sieci usługodawców, którzy są w pełni przygotowani do standardów pracy w warunkach New Normal.
Poprzez cykliczną prezentację zrealizowanych od lipca 2021 projektów w Polsce i za granicą chcieliśmy także podkreślić znaczenie przemysłu spotkań w post-pandemicznej odbudowie potrzeb społecznych i relacji międzyludzkich - wyjaśnia Małgorzata Musiał-Bzowska, sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Adresatami kampanii byli klienci korporacyjni, branża MICE, opinia publiczna, interesariusze rynku spotkań i wydarzeń, media, szeroko pojęty rynek turystyki biznesowej w Polsce. Na potrzeby kampanii została utworzona m.in. dedykowana podstrona w serwisie internetowym Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, na której zaprezentowano galerię kilkudziesięciu projektów nadesłanych przez członków Rady. Były to eventy, wydarzenia plenerowe, incentive travel, study tours, konferencje, kongresy, festiwale i targi, które odbyły się od czerwca do października 2021. Kampanii towarzyszyły także publikacje w mediach branżowych, social mediach m.in. na profilu facebookowym TUgether, opatrzone tagami #ZnowuSieSpotykamy, #WeMeetAgain, #WeTravelAgain.
Efektem kampanii było ponad 150 publikacji w mediach internetowych i w mediach społecznościowych, o zasięgu ponad 1,5 mln odbiorców. Cieszymy się z pozytywnego odbioru naszej kampanii. Na szybki powrót do realizacji spotkań i wydarzeń czekali zarówno zleceniobiorcy, jak i klienci. Przez ostatnie miesiące obserwowaliśmy jak branża efektywnie nadrabiała skumulowane potrzeby integrowania się, podróżowania, uczestniczenia w wydarzeniach biznesowych, kulturalnych i rozrywkowych. Było to ogromne wyzwanie dla organizatorów, którzy działali w ograniczonym czasie i często w zredukowanych zespołach. Teraz branża najbardziej potrzebuje konkretnych regulacji i narzędzi, żeby po prostu działać nieprzerwanie, z przewidywalną perspektywą na odbudowę strat z 2 lat pandemii - komentuje Daria Rzadkiewicz, Head Of Operations&PR SOIT oraz koordynatorka kampanii z ramienia Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Kampania #ZnowuSieSpotykamy objęta została Patronatem Honorowym Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Niezaprzeczalnie przemysł spotkań jest gałęzią turystyki, która najbardziej ucierpiała wskutek pandemii koronawirusa. Realizowana przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń kampania pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy to wspaniała inicjatywa, która z pewnością będzie impulsem do odbudowy sektora. Głęboko wierzę, że wkrótce faktycznie znowu się spotkamy podczas eventów, targów, konferencji czy kongresów, a turystyka biznesowa będzie mogła rozwijać się tak prężnie jak dawniej. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w projekt oraz gratuluję uzyskanych efektów - podsumowuje prezes POT Rafał Szlachta.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Podsumowanie akcji #ZnowuSięSpotykamy
[2021-11-09 17:22 192.95.12.*]
I co z tego ????!!
Do dzisiaj nie ma specustawy odszkodowawczej, 90% firm MICE bez tego już się nie podniesie...
* odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Przychody z majowej sprzedaży w Rainbow wzrosły prawie o
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Specustawa odrzańska zagrożeniem dla
KLM testuje elektryczny
Jakie nastroje panują wśród pomorskich przedsiębiorców
NIK skontrolowała zakup Polskich Kolei
Polska podpisała umowę transportową z Arabią
Muzeum Westerplatte dostało więcej dotacji niż
Dokąd latali Polacy w
Duże zainteresowanie Dniami Twierdzy
Nowe trasy Kolei
Sieć a&o chwali się wynikami i planami na
Ile Polacy mieli wydać na
Słabe oceny sezony
Ceny wrześniowych wyjazdów bez większych
Obowiązek noszenia maseczek zostanie częściowo zniesiony, wracają wesela, kina i teatry
Cypr otworzy granice dla m.in. Polaków
Włochy starają się ratować sezon, Polska zdemoluje turystykę zimową?
KE: Booking i Expedia dostosowują prezentacje ofert do prawa unijnego
Szef Ryanaira krytykuje budowę CPK
Ceny imprez na lato dalej rosną
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce
Czechy wprowadzają zakaz palenia papierosów w restauracjach
200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji Trendy Kolacji
Organizator turystyki ogłosił niewypłacalność
Wizz Air chce przywrócenia obowiązkowego wypełniania slotów
Duże przeceny wycieczek rozprzestrzeniają się już na sierpień
Amadeus notuje wzrost przychodów
Bez kwarantanny z Bułgarii, Chorwacji, czy Cypru
Nowa funkcjonalność w portalu TFG
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Hotele zyskują na rynku transakcji inwestycyjnych
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Co sądzicie o polskich turystach?