Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Air France z nowym salonikiem biznesowym na lotnisku de Gaulle`a
Na paryskim lotnisku Charlesa de Gaulle'a otwarto najnowszy business lounge - ekskluzywną poczekalnię dla pasażerów Air France, podróżujących na lotach krótko- i średniodystansowych w ramach Schengen, w tym z Polski.
Nowy salon, który zlokalizowano w terminalu 2F, zajmuje dwupoziomową powierzchnię 3 tysięcy metrów kwadratowych i może jednocześnie gościć 570 osób. Dzieło kanadyjskich architektów i francuskich projektantów ma imitować wrażenie lewitacji i stanowić zaproszenie do relaksującej podróży. Salon jest czynny codziennie w godzinach od 5.30 do 22.00. Wstęp jest bezpłatny dla pasażerów klasy biznes i członków programu lojalnościowego Flying Blue - posiadaczy kart Elite Plus. Pasażerowie klasy ekonomicznej Air France mogą skorzystać z poczekalni w ramach dostępnych miejsc, za opłatą 35 euro.
Najnowszy salon Air France został zaprojektowany przez agencję Jouin Manku, założoną przez kanadyjskiego architekta Sanjita Manku oraz francuskiego projektanta Patricka Jouina. Ich wspólnym dziełem jest większość mebli oraz aranżacja przestrzeni nawiązująca do idei lewitacji.
W wystroju dominuje lastryko, kamień lawowy, drewno i skóra. W projekcie wykorzystano kolorystykę marki Air France - różne odcienie niebieskiego, biel i odrobinę czerwieni - a także symbole Air France - akcent oraz wizerunek uskrzydlonego konika morskiego, który nawiązuje do historii firmy.
Centralnym elementem dolnej części salonu jest imponujący widok pasa startowego, który można obserwować przez panoramiczne okno.
Na górnym piętrze poczekalni, na gości czekają urządzone strefy relaksu oraz strefa zabiegowa Clarins, która oferuje gościom nowy koncept Traveller Spa. Obejmuje on ekspresowe zabiegi upiększające lub rozświetlające oraz 20-minutowe maseczki na zamówienie. Natomiast w ramach strefy wellness działa 10 kabin prysznicowych i przebieralnia.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje kampanię #ZnowuSieSpotykamy
Nowa funkcjonalność w portalu TFG
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Hotele zyskują na rynku transakcji inwestycyjnych
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Obowiązek noszenia maseczek zostanie częściowo zniesiony, wracają wesela, kina i teatry
Cypr otworzy granice dla m.in. Polaków
Włochy starają się ratować sezon, Polska zdemoluje turystykę zimową?
KE: Booking i Expedia dostosowują prezentacje ofert do prawa unijnego
Szef Ryanaira krytykuje budowę CPK
Ceny imprez na lato dalej rosną
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Czechy wprowadzają zakaz palenia papierosów w restauracjach
200 przedstawicieli branży HoReCa w jesiennej edycji Trendy Kolacji
Organizator turystyki ogłosił niewypłacalność
Wizz Air chce przywrócenia obowiązkowego wypełniania slotów
Duże przeceny wycieczek rozprzestrzeniają się już na sierpień
Amadeus notuje wzrost przychodów
Co sądzicie o polskich turystach?