TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa inicjatywa w branży turystycznej

Początkiem tego tygodnia odbyło się pierwsze założycielskie spotkanie nowego konsorcjum związanego z szeroko rozumianą turystyką biznesową. Spotkanie służyło zacieśnieniu współpracy, aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.


8 stycznia odbyło się pierwsze założycielskie spotkanie GAR, na które przybyli szefowie 14 firm: Aviareps , DTL, Gieret, MICEadvice Poland, Multisolution, PolHotRep, Pure Connections, Reps Poland, STR-Cee, TAL Aviation Poland, Travelgate, TravelMediate, Travel Bidder oraz TravelReps. GAR to skrótowa nazwa konsorcjum polskich przedstawicielstw typu GSA (General Sales Agent) i firm reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce (Representations).

Polski rynek przedstawicielstw rozwija się dynamicznie, co niesie za sobą korzyści, ale także specyficzne dla tego wycinka branży problemy. Spotkanie służyło zacieśnieniu współpracy, aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.

Członkowie GAR mają nadzieję, że wynikiem tej współpracy będzie między innymi: lepsza wiarygodność firm reprezentowanych w Polsce, wspólna polityka w zakresie realizacji tzw. fam tripów dla biur podróży, kreowanie etycznych wzorców i wyeliminowanie nieuczciwych zachowań biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowanie na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania. Biura zrzeszone w GAR zamierzają koordynować swoje plany, tak aby uniknąć spiętrzeń imprez w tym samym czasie.

GAR jest otwarty na współpracę z takimi organizacjami jak SOIT, SITE czy MPI. Gościem specjalnym spotkania był Cezary Wilemajtys- Prezes SITE Poland, który zaproponował powstanie przy polskim oddziale komisji ds. reprezentacji, której zadaniem byłaby nie tylko promocja Polski jako dynamicznie rozwijającego się rynku turystyki wyjazdowej typu MICE, ale także jako głos doradczy i rekomendacyjny dla zagranicznych firm turystycznych, pragnących współpracować z biurami podróży w Polsce. Promocja firm zrzeszonych w GAR na polu międzynarodowym będzie sprzyjać wzrostowi zainteresowania całego świata polskim rynkiem i generować wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
MICE nowe konsorcjum inicjatywa turystyka biznesowa GAR General Sales Agent reprezentacja polskich firm




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję