Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Kolejny chatbot do obsługi klientów
Jedna z największych firm przewozów promowych działających na Bałtyku, postawiła na chatbota, który nie tylko informuje klientów, ale buduje z nimi relacje. Jak wygląda kwestia dostępności kabin? Czy na miejscu są jakieś atrakcje dla dzieci? - na wszystkie pytania odpowie chatbot Unity Line - Olafsson.
Chatbot to coraz bardziej popularne narzędzie do komunikacji m.in. w sektorze transportowym - Testy pierwszego chatbota na lotnisku w Polsce.
"Branża transportowa jest bardzo konkurencyjna. W staraniach o klientów firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie ich do siebie. Dla nas liczy się profesjonalna obsługa klienta" - zaznacza Maciej Grad, specjalista ds. marketingu Unity Line "Zdecydowaliśmy się na chatbota, bo to rozwiązanie, które oferuje klientom szybki sposób wyszukiwania potrzebnych informacji, a przy tym mniej stresujący, dzięki zebraniu wszystkich niezbędnych wiadomości w prostej konwersacji" - dodaje Grad.
Zamiast dzwonić na infolinię, klienci mogą natychmiast porozmawiać z chatbotem, aby otrzymać spersonalizowane porady, pasujące do ich preferencji, mające im pomóc w podjęciu decyzji o podróży. Chatbot Unity Line nie tylko odpowiada na najczęściej zadawane pytania przez użytkowników o każdej porze. Zapewnia również szybkie przejście do różnych kategorii na stronie www przewoźnika, takich jak cennik, rozkład jazdy, propozycje wycieczek itp.
"Tworzenie tego rodzaju konwersacyjnych relacji z konsumentami wpływa na coś więcej niż tylko satysfakcję z usługi. Chatboty zapewniają pasażerom większą kontrolę nad podróżą, bo klient ma w jednym miejscu informacje na temat przejazdu, który go interesuje. I w każdej chwili może do nich wrócić" - mówi Mariusz Pełechaty, Conversational Experience Director w KODA Bots, twórcy rozwiązania.
Klient, który rozmawia z chatbotem, może skorzystać także z opcji subskrypcji. Jeśli się na nią zdecyduje, otrzymuje pushletter z podziałem na preferencje - w zależności od tego czy podróżuje promem jako połączeniem tramwajowym, wycieczkowo czy grupowo. Dodatkową funkcją jest też możliwość zapisania się na specjalne alerty, które w razie potrzeby informują pasażerów o złych warunkach pogodowych i utrudnieniach, które mogą z nich wynikać.
Rozwiązanie wyposażono również w strefę agenta, pushletter dla partnerów Unity Line z całej Polski, sprzedających bilety na rejsy promami. Po zweryfikowaniu agenta za pomocą dwóch krótkich pytań, użytkownik staje się częścią specjalnej grupy, która otrzymuje regularne informacje, istotne do wykonywanego przez nich zajęcia.
Chatbot działa niecały miesiąc. Rozwiązanie wciąż podlega optymalizacji, ale już stało się bardzo ważnym elementem zarówno w obsłudze klienta, jak i komunikacji marki w mediach społecznościowych Unity Line.
Niestety można odnieść wrażenie, że w dobie dzisiejszych konsumentów nie potrafiących znaleźć informacji łatwo dostępnych na stronie www, a zadających pytających na Facebooku o każdej porze dnia i nocy, chatbot staje się wygodnym rozwiązaniem pozwalającym uniknąć dyżurów pracowników lub płacenia firmom zewnętrznym za obsługę.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Komisja Europejska będzie decydować co z voucherami
Hiszpania zyskuje, Turcja traci
Włoskie lotnisko wstrzyma działalność
Północna Izba Gospodarcza: jesteśmy komunikacyjnie odcięci od Warszawy
Mobilne paczkomaty dla turystów?
Tytuł Barmana Roku World Class pierwszy raz dla zawodnika z Krakowa
Jakie wakacje najczęściej rezerwują rodziny?
Gdańsk Airport wygrywa proces o hałas
Presja klimatyczna obejmuje też podróże służbowe
Greccy hotelarze liczą na pobicie rekordu liczby turystów
Pierwsze Posiedzenie Rady Hoteli po połączeniu Polish Prestige Hotels i Heritage Hotels Poland
Czartery wróciły do Katowice Airport
Kolejne kraje łagodzą ograniczenia covidowe
Rainbow notuje wzrosty w przedsprzedaży