Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- Salon Firmowy Itaka Kraków CH Czyżyny
- Specjalista ds.turystki - Gliwice
- Ekspert ds wakacji
- Specjalista ds. grup
- Account Manager
- Ekspert ds. wakacji - Łódź
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 14-15.04
- Dochodowe biuro podróży z licencją Organizatora


Wakacje.pl: mamy 100 salonów
2018-02-16Wakacje.pl rozbudowuje swoją sieć. Agent poinformował o otwarciu setnego salonu pod swoją marką.
r e k l a m a
Nowy punkt został otwarty w Osielsku otworzyło się 100. biuro marki. Sieć Wakacje.pl to 2 salony własne i 98 franczyzowych. W planach rozwojowych jest otwarcie 20 salonów do końca 2018 roku.
Osielsko jest 82 miastem w Polsce, na którego mapie pojawi się logo Wakacje.pl. Właścicielka salonu postawiła na konsolidację i zdecydowała się prowadzone od lat biuro podróży przenieść pod parasol Wakacje.pl. Prowadziłam biuro podróży od 16 lat, ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która przyciągnie klientów. Możemy cały czas obsługiwać te same osoby albo zrobić duży krok naprzód i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam logo, aranżację lokalu według standardu marki w sieci, zrobiliśmy otwarcie z pompą. - powiedziała Magdalena Klimek, właścicielka salonu Wakacje.pl w Osielsku.
Pierwsza franczyza ruszyła w Przemyślu, dzisiaj, agent obecny jest w 82 miastach w Polsce. Część naszych partnerów po czasie zdecydowało się na otwarcie salonu w drugiej lokalizacji, łącznie to 14 miast. W dużych aglomeracjach mamy kilka salonów, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Katowicach. Planujemy wejść do kolejnych miejscowości - mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl.
Jako priorytetowe lokalizacje marka w pierwszej kolejności wymienia miasta powyżej 40 tys. mieszkańców, ale atrakcyjne są również mniejsze miejscowości z dużym potencjałem. Na liście są m.in. Kielce, Zabrze, Ruda Śląska, Opole, Wałbrzych, Zielona Góra, Grudziądz. Słupsk, Konin, Suwałki, Głogów, Leszno czy Łomża. Istotnym warunkiem przystąpienia do sieci jest lokalizacja z dużym potencjałem sprzedażowym. Połowa salonów sieci Wakacje.pl mieści się w galeriach handlowych, druga połowa przy ulicach z dużym lub średnim natężeniem ruchu i miejscami parkingowymi.
Koszt inwestycji to ok. 21 tys. zł., agent nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. Modelowy salon Wakacje.pl to ok. 20-30 m kw. powierzchni użytkowej lokalu lub wyspa w galerii handlowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Przyjeżdżający z Turcji zwolnieni z kwarantanny
Anglia wprowadzi kary finansowe za wyjazdy zagraniczne?
Grecja i Włochy zmieniły przepisy wjazdowe
Gdzie wyjeżdżali Polacy na ferie?
Travelplanet: dwukrotny wzrost wyjazdów
Prezydent podpisał nowelizację ustawy rozszerzającą możliwości korzystania z bonu turystycznego
LOT chce kupić inne linie lotnicze
W hotelach ibis gościła muzyka
Przewoźnik lotniczy zostanie sprzedany?
Kartą Diners Club będzie można zapłacić za bilet lotniczy
Browar Pinta przedłuża zbiórkę crowdfundingową
Kolejny chatbot do obsługi klientów