Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Wakacje.pl: mamy 100 salonów
Wakacje.pl rozbudowuje swoją sieć. Agent poinformował o otwarciu setnego salonu pod swoją marką.
Nowy punkt został otwarty w Osielsku otworzyło się 100. biuro marki. Sieć Wakacje.pl to 2 salony własne i 98 franczyzowych. W planach rozwojowych jest otwarcie 20 salonów do końca 2018 roku.
Osielsko jest 82 miastem w Polsce, na którego mapie pojawi się logo Wakacje.pl. Właścicielka salonu postawiła na konsolidację i zdecydowała się prowadzone od lat biuro podróży przenieść pod parasol Wakacje.pl. Prowadziłam biuro podróży od 16 lat, ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która przyciągnie klientów. Możemy cały czas obsługiwać te same osoby albo zrobić duży krok naprzód i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam logo, aranżację lokalu według standardu marki w sieci, zrobiliśmy otwarcie z pompą. - powiedziała Magdalena Klimek, właścicielka salonu Wakacje.pl w Osielsku.
Pierwsza franczyza ruszyła w Przemyślu, dzisiaj, agent obecny jest w 82 miastach w Polsce. Część naszych partnerów po czasie zdecydowało się na otwarcie salonu w drugiej lokalizacji, łącznie to 14 miast. W dużych aglomeracjach mamy kilka salonów, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Katowicach. Planujemy wejść do kolejnych miejscowości - mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl.
Jako priorytetowe lokalizacje marka w pierwszej kolejności wymienia miasta powyżej 40 tys. mieszkańców, ale atrakcyjne są również mniejsze miejscowości z dużym potencjałem. Na liście są m.in. Kielce, Zabrze, Ruda Śląska, Opole, Wałbrzych, Zielona Góra, Grudziądz. Słupsk, Konin, Suwałki, Głogów, Leszno czy Łomża. Istotnym warunkiem przystąpienia do sieci jest lokalizacja z dużym potencjałem sprzedażowym. Połowa salonów sieci Wakacje.pl mieści się w galeriach handlowych, druga połowa przy ulicach z dużym lub średnim natężeniem ruchu i miejscami parkingowymi.
Koszt inwestycji to ok. 21 tys. zł., agent nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. Modelowy salon Wakacje.pl to ok. 20-30 m kw. powierzchni użytkowej lokalu lub wyspa w galerii handlowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Przyjeżdżający z Turcji zwolnieni z kwarantanny
Anglia wprowadzi kary finansowe za wyjazdy zagraniczne?
Grecja i Włochy zmieniły przepisy wjazdowe
Gdzie wyjeżdżali Polacy na ferie?
Travelplanet: dwukrotny wzrost wyjazdów
Prezydent podpisał nowelizację ustawy rozszerzającą możliwości korzystania z bonu turystycznego
LOT chce kupić inne linie lotnicze
W hotelach ibis gościła muzyka
Przewoźnik lotniczy zostanie sprzedany?
Kartą Diners Club będzie można zapłacić za bilet lotniczy
Browar Pinta przedłuża zbiórkę crowdfundingową