TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Pasażerowie mogli narzekać na punktualność pociągów?

Punktualność pociągów to częsty temat do narzekań dla pasażerów. Czy rzeczywiście mieli na co narzekać w ostatnim kwartale 2017 roku? Urząd Transportu Kolejowego udostępnił dane na ten temat.


W IV kwartale 2017 roku punktualność kolejowych przewozów pasażerskich kształtowała się na poziomie 86,90% W III kwartale ub.r. było to 89,43% - wynika z danych UTK.

W tym okresie przewoźnicy kolejowi uruchomili łącznie 426,9 tys. pociągów (o ok. 11,5 tys. mniej niż w III kwartale 2017 roku). Średni czas opóźnień pociągów na stacji końcowej (wraz z opóźnieniami do 5 minut) wyniósł 9 minut 53 sekund. Największy odsetek stanowiły pociągi opóźnione do 5 minut - 50,3% (blisko 56,6 tysiąca) oraz od 5 do 60 minut - 47,6% (prawie 53,6 tysiąca). Odwołano 3 035 pociągów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pasażer pociąg urząd transportu kolejowego transport koleje




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję