Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Nowe narzędzie ułatwi obsługę pasażerów przy opóźnionych lotach?
Utknięcie na lotnisku to jeden z największych koszmarów pasażerów linii lotniczych. Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie.
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu. Zdaniem przedstawicieli Travelport, nowe narzędzie pozwoli liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach. Narzędzie udostępnia liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
Produkt będzie wkrótce wyposażony w narzędzia predykcyjne, które pozwolą liniom lotniczym wykrywać potencjalne nietypowe sytuacje i zakłócenia oraz warunki lub zdarzenia lokalne, które mogą powodować ograniczoną dostępność miejsc w hotelach.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Zakaz lotów opublikowany - mniej krajów na liście
Otwarcie Tatrzańskiej Świątyni Lodowej i stoku w Łomnickiej Przełęczy
Więcej punktów wydawania paszportów tymczasowych
Kolejny Rosjanin odchodzi z TUI
Grecos uruchamia czartery z Modlina
GIS: 8 kąpielisk z wodą niezdatną do kąpieli
Bidroom.com - komu to się opłaci?
Wypadek autobusu z polskimi turystami w Turcji
Rada UE wykreśla 6 krajów z listy rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróżowania
Bedsonline z nowym dyrektorem sprzedaży
Przewoźnik wprowadza zmiany w systemie sprzedaży biletów
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby Małopolski
Enter Air: więcej połączeń dla Itaki
Traveldata: wyjazd w ciepłe kraje bezpieczniejszy niż wyjście do pubu
Przewoźnicy ograniczają rolę wielkich samolotów?
Prezydent podpisał tzw. Tarczę dla turystyki
Zurab Pololikaszwili pozostanie na czele UNWTO na kolejną kadencję
Stabilne wyniki Accor w pierwszym półroczu
Pizzaportal.pl, Szama.pl i inne