Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio
Marka Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio - BW Signature Collection by Best Western.
Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów - upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection ).
Coraz więcej hoteli w Ameryce Północnej oraz na innych kontynentach decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego - powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.
Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali. Jednocześnie, cieszymy się, że możemy zaproponować miejsce na hotelarskiej mapie wysokiej jakości niezależnym hotelom o ogromnym potencjale, a także wspierać je poprzez nasze zasoby. Wierzymy, że to model win-win- dodał Kong.
Dwa pierwsze obiekty, które dołączyły do BW Signature Collection by Best Western znajdują się w stanach Vermont i Nowy Jork - Killington Mountain Lodge (Killingotn, Vermont) oraz Brooklyn Way Hotel (Brooklyn, Nowy Jork).
Hotele dołączające do nowego brandu będą wdrażane w ramach sprawnej i szybkiej aktywacji, z niemalże natychmiastowym dostępem do wysokiej jakości systemów zarządzania przychodami, wsparcia w zakresie sprzedaży oraz udziału w targach, programów marketingowych, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego, globalnego systemu rezerwacyjnego oraz szeregu innych korzyści.
Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 roku co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź w trakcie przygotowań do aktywacji.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Turyści częściej wybierają imprezy z dojazdem własnym
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za symboliczną złotówkę
Tunezja wraca do oferty Thomasa Cooka
Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej na Meetings Week Poland 2019
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Która restauracja zostanie uznana za Polski Skarb Kulinarny?
Łódzka branża turystyczna razem na Wigilii
Turyści zagłosowali na 100 najpopularniejszych atrakcji w Niemczech
Spotkanie w sprawie sytuacji na rynku incentive w dobie epidemii koronawirusa
Średnie ceny wyjazdów do Turcji niższe niż przed tygodniem
Gminom brakuje strategii promocyjnych
Wizz Air pomoże członkom personelu pokładowego w uzyskaniu licencji pilota
Fly.pl: działania rządu potęgują chaos
Brussels Airlines porozumiał się ze związkami zawodowymi
Polska na cypryjskiej czerwonej liście
Polska turystyka wyjazdowa nie zwalnia tempa
Seksturystyka Polek na Bliskim Wschodzie