Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Accor rozstrzygnął konkurs na najciekawsze rozwiązania technologiczne w łazienkach
AccorHotels rozstrzygnął konkurs Guest Experience Challenge na cyfrową łazienkę hotelową i wybrał najciekawsze rozwiązanie dla swoich gości.
Zwycięski projekt to "SmarTap", czyli inteligentny system zarządzania prysznicem. System zostanie zaimplementowany w hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej, a jego twórcy mają szansę powalczyć o międzynarodowy kontrakt. Jest to część globalnej strategii AccorHotels w zakresie rozwijania nowoczesnych technologii.
W grudniu 2017 roku grupa AccorHotels zorganizowała pilotażowy konkurs Guest Experience Challenge skierowany do polskich i zagranicznych startupów oraz młodych firm. Jego celem było stworzenie technologicznego rozwiązania, które ożywi hotelową łazienkę. Gospodarzem wydarzenia została marka Novotel.
Jean-Yves Besnard, Head of digital projects, social & digital learning practice for Eastern Europe, który przewodniczył Jury, wysoko ocenił poziom konkursu Wszystkie prezentowane projekty były niesamowite i jesteśmy pod wrażeniem kreatywności uczestników. Interaktywne wanny, prysznice, toalety i lustra Zaskakujące jest to, jak cyfrowa może być hotelowa łazienka. Niestety, zwycięzca może być tylko jeden, ale widzimy wielkie możliwości w zgłoszonych projektach - powiedział.
Pierwsze miejsce w konkursie zajął izraelski startup, który zaprezentował SmarTap - interaktywny system zarządzania prysznicem. Jest to pierwsze na świecie tego typu rozwiązanie, które może nauczyć się nawyków gości hotelowych, dostosować temperaturę wody czy oświetlenie, a także pomoże zaoszczędzić wodę, prąd, ochroni rury przed uszkodzeniem, a nawet pokaże miejsce wycieku.
Guest Experience Challenge to wspaniała inicjatywa, dzięki której firmy technologiczne mają szansę na spotkanie z dużym biznesem. Jesteśmy niezwykle dumni, że AccorHotels docenił nasze rozwiązanie, a przede wszystkim cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia nowego trendu w hotelarstwie. Wierzymy, że nasz produkt zapewni gościom hotelowym nowe doznania związane z korzystaniem z łazienki, a hotelom pozwoli zoptymalizować zarządzanie, prowadząc do obniżenia kosztów wody i energii.
Projekt zostanie wdrożony w wybranych hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Zwycięzcy zadecydują, czy zamienią nagrodę pieniężną w wysokości 2000 na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczą o globalny kontrakt - powiedział Asaf Shaltiel, Dyrektor Generalny SmarTap.
Drugie miejsce w konkursie i 1500 należy do elektronicznych, innowacyjnych myjących toalet od polskiej firmy Happy House. Trzecie miejsce i nagrodę 1000 otrzymały interaktywne lustra Abyss Glass, które mogą zapewnić dodatkową rozrywkę w łazienkach, a także ułatwić komunikację z klientami i administracją w hotelach.
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu i bliskości z marką, m.in. poprzez design, światła, rozkład temperatury, czy zapach. Zgłoszone pomysły musiały być gotowe do realizacji lub mieć formę zaawansowanych prototypów, aby rzeczywiście mogły zostać wdrożone. Do konkursu zgłoszono 16 projektów z Polski, Izraela i Wielkiej Brytanii. W warsztatach, w trakcie których uczestnicy dostosowywali swoje projekty do wytycznych AccoHotels udział wzięło 40 osób.
Projekty były oceniane według następujących kryteriów: nowoczesność i atrakcyjność koncepcji, jej jakość i funkcjonalność, łatwość wdrożenia, estetyka i design, potencjał społeczny, czy zgodność z tematem. Pierwsza edycja konkursu pozwoliła osiągnąć zakładane przez AccorHotels cele, kolejne inicjatywy są zaplanowane na 2018 rok.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ofiara śmiertelna i wielu poszkodowanych w wypadku z udziałem autobusu Flixbusa
Turystyka biznesowa - wiele scenariuszy, wiele wyzwań
Rekordowa liczba pasażerów na greckich lotniskach
Szansa na obniżenie cen rozmów międzynarodowych?
Czy Ryanair może wylecieć z Polski?
W jakich kategoriach hoteli najbardziej zmieniały się ceny?
Wzrosty w niemieckiej turystyce większe niż w światowej
Leo Express na polskich torach kolejowych
Sześć długich weekendów będzie hitem według wakacje.pl
Arabia Saudyjska wprowadza wizy turystyczne
Join UP! uruchamia nowy kierunek
Koniec zakazu kąpieli nad Bałtykiem?
Premiera Vienna House wybuduje hotel w Azji
Nowoczesne technologie mają promować tajlandzką turystykę
Chorwacja zmienia warunki wjazdu
Ryanair vs Skyscanner - sprawa w sądzie
IATA: miliony osób mogą stracić pracę w lotnictwie
Ukraiński przewoźnik rozszerza współpracę z Air India
Hotele w listopadzie - kto zyskał, kto stracił?