Ogłoszenia
Ogłoszenia
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
Sun&Snow zachęca do automatyzacji
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w przeszło 30 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, wprowadza nową usługę Click & Stay. Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu można wygodnie i bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.
Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju. Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.
Korzystając z zakwaterowania online, szybko i wygodnie, dzięki kilku kliknięciom goście przechodzą przez cały proces - od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego. Wprowadzając usługę Click & Stay wyszliśmy naprzeciw potrzebom gości i zmieniającego się rynku turystycznego. Korzystając z wypoczynku, turyści nie lubią tracić czasu na formalności związane z wynajmem apartamentu, długim wypełnianiem dokumentów czy umawianiem się na przekazanie kluczy. Chcą załatwić to jak najszybciej i najsprawniej. Z nowej usługi chętnie korzystają szczególnie młodsze pokolenia, przyzwyczajone do tego, że większość spraw udaje się załatwić dzięki kilku kliknięciom w smartfona - mówi Mariola Skorupa, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Sun & Snow.
Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który - niczym tajne hasło do Sezamu - po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu. Wymeldowanie online jest równie proste, jak zakwaterowanie. Goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. Podczas pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, nowoczesny system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka. Sun & Snow planuje rozszerzyć w przyszłości zakres udogodnień realizowanych za pomocą systemu. Możliwe ma być min. całkowite zdalne zarządzanie apartamentem np. w zakresie regulacji temperatury.
Usługa Click & Stay to nie tylko wygoda i oszczędność czasu dla gości, ale również bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla właścicieli apartamentów, którym nakładka do zamka dodatkowo umożliwia prowadzenie rejestracji - kiedy i przez kogo mieszkanie było otwierane. Automatyczne blokowanie drzwi to też dodatkowe zabezpieczenie i pewność, że drzwi zostały zamknięte po opuszczeniu lokalu przez gości lub serwis sprzątający. Co równie istotne, w razie potrzeby, nakładkę w każdej chwili można zdemontować.
Analitycy rynku turystycznego już od wielu lat podkreślają, że nowe technologie podwyższają komfort podróżowania, a popularność mobilnych rezerwacji rośnie z roku na rok. System rezerwacji on-line zwiększa atrakcyjność oferty oraz liczbę rezerwacji, a możliwość sprawnego kontaktu z lokalnym biurem umożliwia szybszą reakcję i zaspokojenie potrzeb gości, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z pobytu i powoduje lepsze oceny obiektu w serwisach rezerwacyjnych - dodaje Mariola Skorupa.
Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi. Po pierwszym miesiącu od wprowadzenia nowego systemu średnia ocen wyniosła ponad 4,5 pkt. w pięciostopniowej skali.
Pisaliśmy już o usługach monitorowania tego co goście robią w lokalach Nadzór nad zachowaniem gości stanie się standardem? - elektroniczne zamki są kolejnym krokiem, tym razem bardziej w celu minimalizacji kosztów. Oczywiście takie podejście rodzi kilka ryzyk - od obawy, czy zabezpieczenia informatyczne zamka nie zostaną przełamane, po obawy, czy rozpowszechnienie dostępu bezkontaktowego nie zwiększa szans na zniszczenia w lokalach. Bowiem powitanie klienta i wydanie kluczy zawsze było momentem w którym można było dokonać weryfikacji klienta. Na plus należy tu oczywiście ocenić wygodę dla obu stron i możliwość sprawdzenia stanu zamknięcia lokalu po serwisie sprzątającym. Także fakt, że nie da się skopiować kluczy do lokalu jest plusem dla gości.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Niedobór kadr dużym wyzwaniem dla branży lotniczej
Zaskakujący ranking najbezpieczniejszych krajów
Miejsca pamięci przyciągają turystów. Stwarzają też wyzwania etyczne dla lokalnych władz
Ofiara śmiertelna i wielu poszkodowanych w wypadku z udziałem autobusu Flixbusa
Turystyka biznesowa - wiele scenariuszy, wiele wyzwań
Rekordowa liczba pasażerów na greckich lotniskach
Zakończyły się VII Dni Twierdzy Poznań
Najpopularniejsze wakacyjne kierunki pasażerów PKP Intercity
Ruch lotniczy w portach regionalnych
Wzrosty w niemieckiej turystyce większe niż w światowej
Leo Express na polskich torach kolejowych
Sześć długich weekendów będzie hitem według wakacje.pl
Arabia Saudyjska wprowadza wizy turystyczne
Maseczki obowiązkowe także na zewnątrz - Włochy zaostrzyły covidowe restrykcje
Pożar samolotu w Moskwie: są ofiary
Accor rozstrzygnął konkurs na najciekawsze rozwiązania technologiczne w łazienkach
Nowoczesne technologie mają promować tajlandzką turystykę
Chorwacja zmienia warunki wjazdu