TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Sun&Snow zachęca do automatyzacji

Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w przeszło 30 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, wprowadza nową usługę Click & Stay. Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu można wygodnie i bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.


Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju. Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.

Korzystając z zakwaterowania online, szybko i wygodnie, dzięki kilku kliknięciom goście przechodzą przez cały proces - od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego. Wprowadzając usługę Click & Stay wyszliśmy naprzeciw potrzebom gości i zmieniającego się rynku turystycznego. Korzystając z wypoczynku, turyści nie lubią tracić czasu na formalności związane z wynajmem apartamentu, długim wypełnianiem dokumentów czy umawianiem się na przekazanie kluczy. Chcą załatwić to jak najszybciej i najsprawniej. Z nowej usługi chętnie korzystają szczególnie młodsze pokolenia, przyzwyczajone do tego, że większość spraw udaje się załatwić dzięki kilku kliknięciom w smartfona - mówi Mariola Skorupa, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Sun & Snow.

Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który - niczym tajne hasło do Sezamu - po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu. Wymeldowanie online jest równie proste, jak zakwaterowanie. Goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. Podczas pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, nowoczesny system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka. Sun & Snow planuje rozszerzyć w przyszłości zakres udogodnień realizowanych za pomocą systemu. Możliwe ma być min. całkowite zdalne zarządzanie apartamentem np. w zakresie regulacji temperatury.

Usługa Click & Stay to nie tylko wygoda i oszczędność czasu dla gości, ale również bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla właścicieli apartamentów, którym nakładka do zamka dodatkowo umożliwia prowadzenie rejestracji - kiedy i przez kogo mieszkanie było otwierane. Automatyczne blokowanie drzwi to też dodatkowe zabezpieczenie i pewność, że drzwi zostały zamknięte po opuszczeniu lokalu przez gości lub serwis sprzątający. Co równie istotne, w razie potrzeby, nakładkę w każdej chwili można zdemontować.

Analitycy rynku turystycznego już od wielu lat podkreślają, że nowe technologie podwyższają komfort podróżowania, a popularność mobilnych rezerwacji rośnie z roku na rok. System rezerwacji on-line zwiększa atrakcyjność oferty oraz liczbę rezerwacji, a możliwość sprawnego kontaktu z lokalnym biurem umożliwia szybszą reakcję i zaspokojenie potrzeb gości, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z pobytu i powoduje lepsze oceny obiektu w serwisach rezerwacyjnych - dodaje Mariola Skorupa.

Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi. Po pierwszym miesiącu od wprowadzenia nowego systemu średnia ocen wyniosła ponad 4,5 pkt. w pięciostopniowej skali.

Pisaliśmy już o usługach monitorowania tego co goście robią w lokalach Nadzór nad zachowaniem gości stanie się standardem? - elektroniczne zamki są kolejnym krokiem, tym razem bardziej w celu minimalizacji kosztów. Oczywiście takie podejście rodzi kilka ryzyk - od obawy, czy zabezpieczenia informatyczne zamka nie zostaną przełamane, po obawy, czy rozpowszechnienie dostępu bezkontaktowego nie zwiększa szans na zniszczenia w lokalach. Bowiem powitanie klienta i wydanie kluczy zawsze było momentem w którym można było dokonać weryfikacji klienta. Na plus należy tu oczywiście ocenić wygodę dla obu stron i możliwość sprawdzenia stanu zamknięcia lokalu po serwisie sprzątającym. Także fakt, że nie da się skopiować kluczy do lokalu jest plusem dla gości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
sun snow apartamenty zarządzanie zdalne otwieranie pokoju




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję