Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Sun & Snow zrekompensuje turystom złą pogodę
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem blisko 2,5 tys. apartamentów w przeszło 40 miejscowościach turystycznych, wyszła z inicjatywą, która ma przynajmniej w części zrekompensować deszczowe dni podczas wyjazdu wypoczynkowego.
Firma w przypadku niepogody będzie przyznawać rekompensaty w wysokości 25 proc. podczas dni z opadami deszczu.
Rekompensata ma być naliczana w przypadku wystąpienia opadów większych niż 5 mm, co będą monitorowały biura lokalne Sun & Snow, zaś sama wypłata rekompensaty ma mieć formę vouchera, na którego realizację będzie kolejnych 12 miesięcy.
Jako firma zarządzająca wynajmem apartamentów, z których bardzo często korzystają rodziny z dziećmi, gdyż nadal to jedna z najtańszych opcji wypoczynku z jakich mogą one skorzystać, mamy wpływ na wiele kwestii wpływających na komfort pobytu. Jedyna kwestia w 100 proc. niezależna od nas, to niestety pogoda. W momencie - gdy jest ona aż nazbyt kapryśna i nieprzewidywalna, chcemy przynajmniej w taki sposób zrównoważyć niedogodności, jakie spotykają naszych klientów. Traktujemy tą ofertę jako test i chcemy zobaczyć, czy będzie ona miała przełożenie na poziom zadowolenia z wypoczynku w naszych apartamentach. Co ważne ofertę można połączyć z innymi ofertami, jak np. rabat 200 zł na rezerwacje w sierpniu, czy długi weekend od 290 zł za dobę - mówi Mariola Skorupa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Sun & Snow.
Kwota zwrotu za deszczowe dni, o jaką będą mogli ubiegać się turyści, dotyczy wyliczonej stawki dniowej opłacanej za pobyt. By uniknąć wątpliwości dane będą weryfikowane w uznanych źródłach związanych z monitoringiem pogody. Poziom opadów jaki został ustalony za kluczowy w promocji - jest dość liberalny i wynosi 5 mm. Zwykle intensywność deszczu klasyfikuje się jako: "lekki opad", gdy spada nie więcej niż 2,5 mm wody na godzinę, zaś za "silny opad" uznajemy gdy spada powyżej 7,5 mm wody na godzinę.
Celem biznesowym Sun & Snow, który został ogłoszony na początku br. jest zwiększenie liczby obsługiwanych apartamentów. Jednocześnie firma kończy proces wdrażania w swoich obiektach usługi Click & Stay. W systemie działają już niemal wszystkie apartamenty obsługiwane przez Sun & Snow. Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu można wygodnie i bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności zakwaterowania on-line. Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w turystyce
Czterech przewoźników rozszerza współpracę
Przewoźnicy autokarowi mają nadzieję na uratowanie choć części sezonu
PLL LOT mają tymczasowego prezesa
Rainbow wdraża nowy system sprzedaży biletów czarterowych
Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu chce złagodzenia zakazu handlu w niedziele
Kto zostanie nowym ambasadorem Wizz Air?
Co robi Boeing aby przywrócić 737 Max do służby?
Niemcy zaprezentują nowości w ofercie turystycznej
Minister zdrowia zapowiada termin wejścia w życie dodatkowych obostrzeń
Niewielki wzrost cen na sierpień
Krakowscy urzędnicy przedstawili swoje propozycje dla hotelarzy
Wielka Brytania znosi ograniczenia wjazdowe
Linie Emirates podpisały nową umowę z Amadeus
Wakacje.pl z nowymi managerami regionalnymi
Ilu klientów skorzystało z usług biur podróży?
Nielegalne praktyki mazurskich właścicieli działek
Wyszukiwanie ofert turystycznych jednym z tematów najbliższego TravelCampu
HanseMerkur rozpoczyna współpracę z siecią Wakacyjny Świat