Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Sieć a&o chwali się wynikami i planami na przyszłość
Najlepsze półrocze dla sieci a&o - ponad 100 milionów euro przychodu, co znacznie przewyższa wynik z poprzedniego roku i nadal intensywnie inwestuje w zrównoważony rozwój.
Z całkowitą sprzedażą na poziomie ponad 100 milionów euro, berlińska sieć hosteli a&o przekroczyła swój ubiegłoroczny wynik o 47 procent. To wynik dobrych miesięcy maja i czerwca, z obłożeniem pokoi na poziomie ponad 80 procent, oraz "wyjątkowo mocnego początku roku", potwierdza CEO Oliver Winter. Ponad milion noclegów w pierwszym kwartale zagwarantowało pełne obłożenie obiektów, zwłaszcza w Berlinie, Hamburgu i Wenecji.
Obserwujemy wyraźny trend wczesnych rezerwacji, wyjaśnia Oliver Winter. Podczas gdy w 2022 roku prawie 50 procent letnich gości dokonało rezerwacji "last minute", czyli mniej niż 24 godziny przed przyjazdem, w tym roku jest to około 30 procent. W segmencie podróży rodzinnych i grupowych berlińska grupa budżetowa była w stanie ponownie wzrosnąć w porównaniu z rokiem poprzednim - w tym w a&o Weimar, który zdobywa punkty wśród gości za opcje wypoczynku na świeżym powietrzu.
Olivier Winter, założyciel a&o upatruje przyczyn "stałej dynamiki od początku roku" przede wszystkim w:
- utrzymującym się popycie ze strony grup szkolnych: Grupy podróżują bardziej elastycznie i zajmują pokoje wieloosobowe w a&o również wiosną, nie tylko w sezonie letnim.
- coraz większym zainteresowaniu budżetowym zakwaterowaniem, zwłaszcza ze strony rodzin i młodych osób, także międzynarodowych: silny wzrost w kategoriach pokoi rodzinnych i wieloosobowych (pokoje dzielone).
Co więcej, Winter postrzega stale rosnącą liczbę gości nocujących (I półrocze 2023: 2 840 000 / I półrocze 2022: 2 340 000), jako potwierdzenie, że zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój jest słusznym kierunkiem: "Goście domagają się zrównoważonego rozwoju, przekazują pozytywne opinie na temat naszych działań i sami zgłaszają swoje sugestie dla dalszych zmian". Niezależnie od tego, czy chodzi o organizatorów wydarzeń, szkoły czy prywatnych gości rozmawiających z nami przy recepcyjnych biurkach. Udział gości a&o w wieku do 30 lat, z wyłączeniem grup szkolnych, wynosi już około 52 procent. a&o odnotowało bardzo wysoki poziom zainteresowania kwestiami zrównoważonego rozwoju, szczególnie wśród młodej grupy docelowej.
a&o inwestuje 20 milionów euro w zrównoważone renowacje
Biorąc pod uwagę produkcję CO2 na poziomie około 3,73 kg na nocleg, a&o już wyprzedza konkurencję nawet o 75%. To jeszcze dla nas za mało. Jeśli chcemy umożliwić zrównoważone podróżowanie, a tym samym być branżą przyszłościową, musimy nadal zmieniać sposób myślenia i działania oraz jeszcze bardziej radykalnie ograniczać konsumpcję i emisję dwutlenku węgla - mówi Winter.
Neutralność pod względem emisji CO2 do 2025 r. jest kolejnym ważnym kamieniem milowym dla wiodącej europejskiej sieci hosteli, która obecnie obsługuje 39 obiektów w 25 miastach i 9 krajach. W nadchodzącym roku firma zainwestuje do 20 milionów euro w same działania renowacyjne związane z energią. 90 procent lokalizacji a&o wykorzystuje istniejące już budynki: Konserwacja zamiast budowy nowych obiektów jest dla nas kluczowym mottem zrównoważonego rozwoju, a tym samym strategią wzrostu.
Uzyskanie certyfikatu GreenSign na poziomie 4: zespół a&o z Arben Maliqi (ESG Project Manager), Julian Reingraber (GreenSign Business Development Manager) i Amalia Martis (asystentka dyrektora generalnego w a&o) jest zachwycony sukcesem dwóch nieruchomości w Kopenhadze.
Dotarcie do celu w dwie minuty - cyfryzacja dla większego komfortu gości
a&o czyni również dalsze postępy w zakresie cyfryzacji. Od początku sierpnia goście hotelu a&o Munich Hackerbrücke mogą korzystać z najnowszej generacji systemu self check-in. To wewnętrzne rozwiązanie pozwala gościom na szybkie i wygodne zameldowanie - pięć kroków w mniej niż dwie minuty. Kolejne obiekty mają zostać wyposażone w nowe terminale tak szybko, jak to możliwe. a&o oferuje automaty do samodzielnego zameldowania już od 2018 roku. Rozszerzane są również inne udogodnienia cyfrowe, takie jak zamawianie F&B za pośrednictwem aplikacji, mobilny klucz do pokoju i cyfrowy folder gościa.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Mobilne paczkomaty dla
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert na Lato 2024
Malta znosi ograniczenia dla Polaków
Rzecznik Praw Obywatelskich interweniuje w sprawie kwarantanny
Krajowa Administracja Skarbowa zapowiada walkę z szarą strefą m.in. w gastronomii
Sun & Snow zrekompensuje turystom złą pogodę
Linie Emirates podpisały nową umowę z Amadeus
Wakacje.pl z nowymi managerami regionalnymi
Województwo Kujawsko-Pomorskie nagradza przyczyniających się do wzrostu atrakcyjności turystycznej
Na co skarżyli się konsumenci w ECK Polska?
Turyści z zagranicy doceniają także apartamenty
Tunezja zarabia coraz więcej na turystyce
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w turystyce
Czterech przewoźników rozszerza współpracę
Przewoźnicy autokarowi mają nadzieję na uratowanie choć części sezonu
Ministrowie turystyki spotkają się na WTM 2021
Grupa Orbis prezentuje wyniki za trzeci kwartał 2018 roku
Trybunał Sprawiedliwości określił czy Uber jest firmą transportową
Co robi Boeing aby przywrócić 737 Max do służby?
Niemcy zaprezentują nowości w ofercie turystycznej