Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
KLM pomoże pasażerom w pakowaniu
Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci holenderskiego przewoźnika będą mogli spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta.
Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą. Można usłyszeć w nim głos BlueBota (w skrócie BB) - bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM Bluebot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie "BB" z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie - pomoc w pakowaniu.
Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim.
Praktyczne użycie serwisu możemy zobaczyć w specjalnie przygotowanym przez KLM filmie.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Modlin inwestuje i zwiększy
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział transport:
Ryanair popiera politykę zerowej
Modlin inwestuje i zwiększy
Zrównoważony rozwój ważny dla
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Turcja zakończy rok z turystycznymi rekordami?
Linie Emirates opracowują nową aplikację
Barmani zmierzyli się w World Class Competition
UNWTO ogłasza konkurs dla startupów działających w turystyce wiejskiej
Włochy i Hiszpania zniosą obowiązek noszenia maseczek w otwartych przestrzeniach
Katastrofa chińskiego samolotu
Ateny notują spadek satysfakcji turystów
Na ferie zimowe tylko na czterech kółkach
Zawrócono lot z Grecji do Polski
Amerykańska agencja bada awaryjne lądowanie LOT-u w Nowym Jorku
Polskie miasto pierwsze w rankingu