Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
26 maja br., podczas uroczystej Gali organizowanej w trakcie XVII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej w Wałbrzychu, ogłoszone zostały wyniki ogólnopolskiego Konkursu Kryształy PR-u.
Nagrodę główną - Grand Prix Kryształów PR-u w kategorii najlepszy film promocyjny za film "7 powodów aby przyjechać do Małopolski" otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza w Polsce Konferencja dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Od kilku lat wydarzeniu towarzyszy Konkurs Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Do tegorocznej edycji konkursu wysłano niemal setkę zgłoszeń z różnego rodzaju jednostek samorządu terytorialnego oraz spółek samorządowych. Projekty oceniane były w kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepszy event społeczny, najlepsza gazeta miejska/biuletyn, najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej i najlepsza kampania informacyjno-promocyjna, związana z pandemią COVID-19.
Małopolska zdobyła:
- Grand Prix za najlepszy film promocyjny: "7 powodów aby przyjechać do Małopolski", przygotowany przez Departament Turystyki UMWM we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną
- wyróżnienie za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych - profil Facebook EkoMałopolska prowadzony przez Departament Środowiska UMWM
- wyróżnienie za najlepszą kampanię informacyjno-promocyjną związaną z pandemią COVID-19 - "Dobro jest w Małopolsce. Stop koronawirusowi!" realizowaną przez Kancelarię Zarządu UMWM
Kampania pn. "Małopolska. Poznajmy się", której jednym z elementów był nagrodzony film promocyjny "7 powodów aby przyjechać do Małopolski", zrealizowana została w 2020 roku przez Województwo Małopolskie i Małopolską Organizację Turystyczną. Jej założeniem było ukazanie Małopolski jako regionu idealnego do wypoczynku w duchu "slow", czyli niespiesznego, uważnego podróżowania oraz zachęcenie mieszkańców i turystów do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać się do Małopolski. Kampania wyróżniała się na tle innych dzięki lokalnym ambasadorom - mieszkańcom regionu, którzy przez pryzmat swoich pomysłów, znajomości regionu, doświadczeń i zainteresowań pokazywali nieoczywiste oblicza Małopolski, miejsca które warto odwiedzić, tradycje które warto poznać, ludzi których warto spotkać czy przysmaki, w których warto się rozsmakować. Ambasadorami regionu byli: Ania Dąbek - przewodniczka po Ojcowskim Parku Narodowym, rodzina Mazurków - twórcy bloga "Rodzinnie dookoła świata", Anna Szafraniec - kolarka górska, znawcy kulinariów Maja i Bartosz - twórcy Radia Kulinarnego oraz Jan Sabała - przewodnik tatrzański i edukator ekologiczny. A wszystko to w tle pandemii Covid-19 i obostrzeń z nią związanych. Dlatego, zależało nam na pokazaniu w Małopolsce miejsc ciekawych, lecz nieznanych szerszej grupie odbiorców, zlokalizowanych "poza utartym szlakiem" i takich, w których można odpocząć z dala od tłumu turystów.
Nie ma lepszych osób, które mogą zarekomendować region, niż jego mieszkańcy. Dlatego też do udziału w kampanii zachęcającej do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać się do Małopolski zaprosiliśmy lokalnych pasjonatów, osoby, dla których odkrywanie naszego regionu to misja i pasja. I to była bardzo dobra decyzja. Te osoby to prawdziwi ambasadorzy naszego regionu, którzy pokazali nam nowe, często zaskakujące jego oblicza - zauważa Iwona Gibas.
W ramach kampanii, oprócz nagrodzonego filmu promocyjnego "7 powodów aby odwiedzić Małopolskę", powstały także wideosondy z rekomendacjami mieszkańców dotyczącymi urokliwych miejsc w regionie oraz reportaże, w których ambasadorzy akcji pokazywali "swoją Małopolskę". Ponadto, w kampanię zaangażowani zostali także internauci, którzy mogli podzielić się swoimi małopolskimi odkryciami.
Licznych inspiracji do podróżowania po Małopolsce dostarcza także regionalny portal turystyczny visitmalopolska.pl oraz aplikacja mobilna VisitMałopolska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Europejska turystyka odbija się po pandemii
Bezpieczniejsze lądowanie na rzeszowskim lotnisku
NSA wydał wyrok w sprawie opłaty klimatycznej w Zakopanem
Rada UE ponownie zaktualizowała listę krajów, dla których rekomenduje otwarcie granic
Eurobarometr: Podróżni chcą cyfrowych dokumentów
Nowy wymiar akcji Poznań za pół ceny
Jak zmieniały się ceny w hotelach poszczególnych kategorii we wrześniu?
Touroperatorzy: potrzebujemy jasnych i spójnych rozwiązań
Zapadła decyzja - Lufthansa przejmuje Air Berlin
Poseł Marek Jakubiak wydzierżawił Browar Lwówek
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z podróżowania
Listopadowe pustki w biurach podróży
Hotelarze mają problem z długami?
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie
Neckermann umożliwi rezerwację konkretnego pokoju
Ryanair podpisał porozumienie z wypożyczalnią samochodów
Rejs PLL LOT z Toronto odwołany
Nekera: turystyczne wybory Polaków silnie uzależnione od sytuacji pandemicznej
Zakończył się kongres turystyki religijnej w Krakowie