Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Niemcy coraz skuteczniej wdrażają zasady zrównoważonego rozwoju w turystyce, co pokazuje najnowsze zestawienie Indeksu Celów Zrównoważonego Rozwoju (Indeks SDG), rankingu pozycjonującego wszystkie 193 kraje członkowskie ONZ według ich postępów w realizacji celów klimatycznych.
W roku 2023 Niemcy awansowały z szóstego na czwarte miejsce. Jak wynika z analizy IPK International Deutschland z września 2022 roku potencjalni goście plasują Niemcy na trzecim miejscu wśród 27 państw porównywanych pod względem ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju. Wykorzystując ten najaktualniejszy pozytywny aspekt postrzegania kraju na tle międzynarodowej konkurencji Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) prezentuje swoją globalną kampanię pod nazwą "Simply FEEL GOOD", ukierunkowaną na zrównoważony rozwój i prezentującą szereg rozmaitych pomysłów na zrównoważone podróżowanie.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, o starcie kampanii W naszej wyróżnianej, prowadzonej już od 2021 roku, kampanii Feel Good z powodzeniem wypromowaliśmy na rynkach świata całe mnóstwo profesjonalnych ofert turystycznych opatrzonych certyfikatami zrównoważonego rozwoju. Kampania 2023 pokazuje, jak podczas jednego wyjazdu do Niemiec udaje się wspaniale połączyć zrównoważony rozwój, rozrywkę i przyjemności oraz bogactwo doznań i przeżyć. Pomysły na podróże proponowane w ramach kampanii pokazują, jak coraz więcej regionów turystycznych, hoteli, operatorów turystycznych i dostawców usług zwraca się w kierunku zrównoważonego rozwoju. Kierunek strategiczny i realizacja kampanii bardzo konkretnie wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) ONZ i tworzą fundament, na którym opieramy nasze działania w kształtowaniu zrównoważonej niemieckiej turystyki przyjazdowej.
Centralnym elementem kampanii DZT jest strona: www.germany.travel
Ta swoista "baza inspiracyjno-informacyjna" prezentuje blisko 140 pomysłów na zrównoważone podróżowanie, które zostały wybrane w procedurze konkursowej. Cztery segmenty: "Odkrywanie", "Przyjemności", "Noclegi" oraz "W trasie" ułatwiają orientację w treściach.
Dodatkowo mapy Niemiec zawierają linki do dalszych ofert zrównoważonego podróżowania na stronach internetowych 16 krajów związkowych oraz do miejsc zakwaterowania, które mogą wykazać się posiadaniem co najmniej jednego z 17 uznanych certyfikatów zrównoważonego rozwoju.
Innym rodzajem inspiracji zastosowanym przez DZT jest film FEEL GOOD. Kampania jest prowadzona z użyciem różnych form promocji, takich jak reklama natywna, reklama w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Advertising, SEA) i reklama w mediach społecznościowych. Ponadto tworzone są, dedykowane konkretnym rynkom, biuletyny i materiały prasowe, a także organizowane działania z zakresu PR oraz wydarzenia.
Kampania Simply FEEL GOOD 2023 jest realizowana na rynkach europejskich szczególnie wyczulonych na zrównoważony rozwój: Austria, Belgia, Szwajcaria, Dania, Hiszpania, Francja, Włochy, Niderlandy, Szwecja, Wielka Brytania i Polska, a także na dwóch rynkach na innych kontynentach: w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Kampania jest skierowana do grup docelowych wytypowanych według modelu Meta Millieus SINUS , który definiuje środowiska odbiorców w oparciu o potrzeby związane z ich życiem i codziennością, w tym wypadku ze zrównoważonym stylem życia.
Deutsche Bahn zaangażowało się w realizację kampanii Simply FEEL GOOD jako "Partner Premium". Przedsiębiorstwo aktywnie dąży do osiągnięcia swoich celów zrównoważonego rozwoju poprzez podejmowanie licznych działań służących ochronie klimatu, przyrody, zasobów, jak również ochronie przed hałasem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Touroperatorzy: potrzebujemy jasnych i spójnych rozwiązań
Zapadła decyzja - Lufthansa przejmuje Air Berlin
IGHP: hotelowe baseny i siłownie mogą pozostać otwarte
Wizz Air wprowadzi obowiązkowe szczepienia dla członków załóg
Małopolska planuje nowe atrakcje turystyczne
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie
Neckermann umożliwi rezerwację konkretnego pokoju
Ryanair podpisał porozumienie z wypożyczalnią samochodów