Accor chwali się marką Mercure
Marka Mercure oferuje gościom lokalne inspiracje w ponad 1000 lokalizacjach na całym świecie. O popularności marki świadczy dynamiczny rozwój, szczególnie w 2024 roku, w tym otwarcie blisko 30 hoteli w Chinach oraz 11 w Japonii.
W kwietniu bieżącego roku uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie - liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown. Polskie portfolio obejmuje obecnie 26 obiektów, a najnowszym hotelem, który dołączył do sieci jest flagowy Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku.
Ten rok był przełomowy dla Mercure. Marka, licząc już ponad tysiąc hoteli, umacnia pozycję lidera w segmencie midscale. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat. Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO and Premium, Midscale & Economy Division CEO, Accor
Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych kamieni milowych w jej historii należą: uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
Rok 2024 to czas istotnego wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania. Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy. Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor.
Misją marki Mercure niezmiennie jest łączenie gości z lokalną tradycją i historią każdego regionu. Do kilku kluczowych lokalizacji marki w portfolio zaliczają się takie hotele, jak:
W Polsce
* Mercure Szczyrk Resort - hotel oferuje 447 gustownie urządzonych pokoi, z których każdy ma bezpośredni widok na Skrzyczne - najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości jest w sumie 6 różnorodnych opcji gastronomicznych, bogata strefa wellness z kompleksem basenowym, saunami, grotą solną i spa. Na klientów biznesowych czekają dwie niezależne sale konferencyjne o powierzchni 2500m2, mogące pomieścić aż 1200 gości.
* Mercure Białystok - hotel zlokalizowany na malowniczym Podlasiu, gdzie regionalny klimat spotyka się z nowoczesnością. W okolicy parku narodowego i rezerwatów przyrody na gości poszukujących ucieczki od miejskiego zgiełku czekają 92 nowoczesne i komfortowe pokoje, restauracja pełna lokalnych produktów, przestrzeń konferencyjna na 150 osób i sala fitness.
* Mercure Kraków Fabryczna City - położony w zrewitalizowanych budynkach po zabytkowej destylarni hotel oferuje gościom 195 pokoi i apartamentów, a także strefę wellness z basenem, nowoczesną siłownią, grotą solną i saunarium, oraz dostęp do kompleksu Fabryczna 13, co czyni go doskonałym wyborem dla podróżnych szukających wyjątkowego miejsca na nocleg w Krakowie.
* Mercure Warszawa Ursus Station - nowoczesny hotel z wystrojem nawiązującym do historii pierwszej polskiej kolei elektrycznej, zaprasza gości do 214 pokoi, w tym 80 z aneksem kuchennym i 15 apartamentów, a także strefy fitness z sauną oraz restauracji.
* Mercure Warszawa Grand - oferujący 299 pokoi hotel z ponad 50-letnią tradycją łączenia historii i współczesności dzięki unikalnym wnętrzom, które są ukłonem w stronę historii Warszawy. Do dyspozycji gości jest serwująca lokalne przysmaki restauracja Winestone, strefa fitness i centrum konferencyjne, a to wszystko w dogodniej lokalizacji centrum stolicy.
* Mercure Kraków Stare Miasto - 198 komfortowych pokoi zlokalizowanych tuż przy stacji Kraków Główny, zaledwie 10 minut spacerem od bram Starego Miasta. Goście znajdą tu nowoczesne centrum konferencyjne oraz opartą na wyrazistym koncepcie restaurację Winestone. Czekają tu na nich także śniadania pełne lokalnych przysmaków prosto z targowiska na pobliskim Starym Kleparzu.
* Mercure Gdynia Centrum - hotel nieopodal plaży, w sercu miasta utkanego z morza i marzeń. Modernistyczna perełka oferuje 294 pokoje i pobyt w atmosferze przepełnionej bogatą historią tego miejsca, które od dekad gości filmowców i gwiazdy srebrnego ekranu podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Łódzki hotel po gruntownym
Nekera z nowym dyrektorem
Ryanair przeprasza się z
Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Atak terrorystyczny na ośrodek turystyczny w Mali
Europejska turystyka odbija się po pandemii
Bezpieczniejsze lądowanie na rzeszowskim lotnisku
Allianz Research: Europa jako pierwsza wyjdzie z kryzysu, ale nie nastąpi to szybko
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Touroperatorzy: potrzebujemy jasnych i spójnych rozwiązań
Po ogłoszeniu otwarcia granic liczba wyszukiwań lotów do USA wzrosła o ponad 60 proc.
IGHP: hotelowe baseny i siłownie mogą pozostać otwarte
Wizz Air wprowadzi obowiązkowe szczepienia dla członków załóg
Małopolska planuje nowe atrakcje turystyczne
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie