Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Lufthansa w nowych barwach
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego.
Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów. Przed 3 tysiącami gości we Frankfurcie i Monachium, Lufthansa oficjalnie zaprezentowała Boeinga 747-8 oraz Airbusa 321 z nowym designem. W zeszłym tygodniu, poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych. Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórym brakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalną funkcję - wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolor żółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.
Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. - powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG. "
Zaprojektowany dokładnie 100 lat temu, przez grafika Otto Firle, żuraw pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Zachowane zostanie również znane niebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy - ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki.
Po 30-stu latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych dwóch lat wymienionych będzie ponad 160 milionów akcesoriów pokładowych.
Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo zniknął żuraw, nazwa pisana jest przy użyciu wyłącznie dużych liter. Wzięto pod uwagę różnorodność marek Grupy oraz neutralność tych firm.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Raport Travelplanet pokazuje zmiany
Allianz Research: Europa jako pierwsza wyjdzie z kryzysu, ale nie nastąpi to szybko
Michał Fijoł znów prezesem PLL LOT
Atak terrorystyczny na ośrodek turystyczny w Mali
Małopolska planuje nowe atrakcje turystyczne
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Accor chwali się marką Mercure
Po ogłoszeniu otwarcia granic liczba wyszukiwań lotów do USA wzrosła o ponad 60 proc.
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Europejska turystyka odbija się po pandemii