Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Lufthansa w nowych barwach
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego.
Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów. Przed 3 tysiącami gości we Frankfurcie i Monachium, Lufthansa oficjalnie zaprezentowała Boeinga 747-8 oraz Airbusa 321 z nowym designem. W zeszłym tygodniu, poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych. Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórym brakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalną funkcję - wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolor żółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.
Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. - powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG. "
Zaprojektowany dokładnie 100 lat temu, przez grafika Otto Firle, żuraw pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Zachowane zostanie również znane niebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy - ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki.
Po 30-stu latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych dwóch lat wymienionych będzie ponad 160 milionów akcesoriów pokładowych.
Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo zniknął żuraw, nazwa pisana jest przy użyciu wyłącznie dużych liter. Wzięto pod uwagę różnorodność marek Grupy oraz neutralność tych firm.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Raport Travelplanet pokazuje zmiany
Allianz Research: Europa jako pierwsza wyjdzie z kryzysu, ale nie nastąpi to szybko
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Accor chwali się marką Mercure
Po ogłoszeniu otwarcia granic liczba wyszukiwań lotów do USA wzrosła o ponad 60 proc.
IGHP: hotelowe baseny i siłownie mogą pozostać otwarte
Wizz Air wprowadzi obowiązkowe szczepienia dla członków załóg
Małopolska planuje nowe atrakcje turystyczne
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie