Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
Przyzwyczajenia młodszych podróżnych pozwolą zmniejszyć sezonowość w turystyce?
W związku z tym, że w 2021 roku liczba turystów w wieku 25-34 lata wyniosła dwa miliardy, co jest drugim co do wielkości wskaźnikiem po przedziale wiekowym 35-49 lat, firmy turystyczne powinny kierować swoją ofertę do millenialsów i generacji Z - wynika z badań firmy analitycznej Global Data.
Analitycy zauważają, że istotnym czynnikiem, który przyczynia się do tak dużej liczby turystów w przedziale wiekowym 25-34 lata, jest możliwość podróżowania poza szczytem sezonu. Wielu młodych podróżników z pokolenia millenialsów i generacji Z nie ma dzieci ani większych obowiązków zawodowych i finansowych.
Ceny lotów i zakwaterowania są najtańsze w okresie niskiego popytu, dlatego wielu młodych podróżników, na przykład w Europie, często wyjeżdża na wakacje za granicę w marcu lub listopadzie. Jeśli niskokosztowi przewoźnicy i dostawcy tanich noclegów zaoferują najniższe ceny, będą mogli oni nawet podróżować więcej niż jeden raz, w okresie poza szczytem w ciągu tego samego roku. - uważa Ralph Hollister, analityk ds. podróży i turystyki w GlobalData.
Wyjazdy poza szczytem mogą również oferować wyższy poziom autentyczności i personalizacji. Według badania konsumenckiego przeprowadzonego przez GlobalData w 2021 r., 27% osób z pokolenia Z i 26% osób z pokolenia millenialsów stwierdziło, że "zawsze" jest pod wpływem tego, jak dobrze produkt lub usługa są dostosowane do ich potrzeb i osobowości. Były to dwa najwyższe odsetki w porównaniu z pozostałymi grupami wiekowymi, które odpowiedziały na to pytanie.
W miesiącach szczytu turystycznego w znanych miejscowościach, liczba turystów często przewyższa liczbę mieszkańców, a wiele kurortów jest przepełnionych. W miesiącach poza szczytem, ze względu na mniejszy tłok, turyści mają większe szanse na nawiązanie znaczących interakcji z mieszkańcami oraz poznanie atrakcji kulturalnych i przyrodniczych w bardziej kameralny sposób. Pozwala to na lepsze ogólne doświadczenia i bardziej pozytywne postrzeganie danego miejsca. W miarę jak destynacje i biura podróży będą wychodzić z pandemii, młodsi turyści, którzy mogą łatwiej podróżować w miesiącach poza szczytem, powinni być zachęcani do korzystania z tanich i autentycznych doświadczeń. Pozwoli to zmniejszyć wpływ sezonowości i zwiększyć przychody. - dodaje Hollister.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział hotele, pensjonaty:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Turyści coraz częściej przyjeżdżają do Niemiec pociągami i autobusami
Nowy minister turystyki w Grecji
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest niewiele
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie 2024
Gault&Millau wybrał najlepszych szefów kuchni w centralnej Polsce
Nadpłaty na TFP będzie można zaliczyć na poczet kolejnych zobowiązań z tego tytułu
Jest porozumienie kontrolerów lotów z PAŻP
Rada Europejska przyznała Ukrainie i Gruzji status krajów kandydujących do UE
Najstarsza kopalnia soli w Polsce, aktualnym kierunkiem udanych wycieczek dla grup zorganizowanych
Więcej turystów wybiera majówkę z biurami?
Więcej czasu na rozliczenie Tarczy PFR 2.0
Wjazd do Wenecji będzie drogi, albo bardzo drogi
OTA manipulują swoimi klientami? Nie tylko oni!
Polskie miasta promują się wśród miast hanzeatyckich
W Oksfordzie mają dość turystów
Dokąd wyjeżdżają polscy turyści?
Polskie Hotele Niezależne rozpoczynają współpracę z Polsko-Ukraińską Izbą Gospodarczą
Pomimo unijnej rekomendacji, Grecja nie zamknie granic przed amerykańskimi turystami
Wydłuża się lista przewoźników z zakazem lotów do UE