TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zmiany na lepsze w Ryanair?

Irlandzki przewoźnik ujawnił szczegóły programu Always Getting Better na 5. rok. Plan zakłada znaczne usprawnienia w zakresie obsługi klienta, cyfryzacji, usług dodatkowych, a także ochrony środowiska.


Nowe inicjatywy, które pojawią się w nadchodzącym roku:

  • Obietnica Ceny - znajdź tańszy bilet, a linia zwróci różnicę oraz doda 5 euro na Twoje konto My Ryanair
  • Obietnica Punktualności - punktualność lotów wyniesie 90%
  • Prosta Polityka Bagażowa - 2 bagaże podręczne w cenie + obniżona opłata za przewóz większego bagażu rejestrowanego (105 zł za 20kg)
  • Oddzielny Dział Reklamacji - reklamacje w ramach EU261 będą rozpatrywane w ciągu 10 dni
  • Najbardziej Zielona Linia - w ciągu 5 lat na pokładach samolotów nie będzie plastików, przewoźnik zadba również o ochronę środowiska poprzez zrównoważenie emisji dwutlenku węgla dobrowolną, internetową zbiórką charytatywną
  • Ryanair Rooms i Kredyt Podróży - zwrot w postaci kredytu na loty przy rezerwacji hotelu
  • Ryanair Transfers - więcej możliwości transferów we współpracy z Car Trawler
  • Loty Łączone - przez Rzym, Mediolan i Porto oraz loty transatlantyckie
  • "Try Somewhere New" - unikatowy content o podróżach na stronie Ryanair.com, przewodniki oraz filmy video w 7 wersjach językach (w tym po polsku)
 

Cieszymy się mogąc ogłosić nasz plan ochrony środowiska, w ramach którego na pokładach naszych samolotów, w ciągu najbliższych 5 lat, będziemy czynnie działali na rzecz eliminacji niepodlegających recyklingowi plastików. Plastikowe sztućce zostaną zastąpione przez drewniane, do serwowania napojów będziemy używali naczyń biodegradowalnych, a z oferty produktów pokładowych znikną wyroby z tworzyw sztucznych. Wprowadzimy również system umożliwiający naszym pasażerom zrównoważenie kosztów emisji dwutlenku węgla podczas lotu poprzez dobrowolną, internetową zbiórkę środków na poczet ochrony środowiska.-komentuje Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira.

Wprowadzimy także "Try Somewhere New", unikatowy content o podróżach na stronie Ryanair.com, w tym przewodniki oraz filmy video z destynacji w 7 wersjach językach. Stale wprowadzamy kolejne innowacje, zmianie natomiast nie ulegnie jedna rzecz - nasze tanie loty. - dodaje Jacobs.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
program always getting better ryanair plan nowe inicjatywy rozwój





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję