TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Accor wprowadza nową markę hotelową

Acoor poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki hotelowej.


Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle'owych - takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku.

Accor podążając za aktualnymi trendami, wprowadza nową markę - greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe - w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu. Greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym - jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy są świadom swoich zakupów i ich wpływu na środowisko.

Marka greet zaoferuje właścicielom hoteli pod jej szyldem swobodę i elastyczność. Wytyczne dotyczą wyłącznie powitania w hotelu, które musi zawierać szereg
kluczowych cech marki, w tym logo w częściach wspólnych, duży stół do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20% pokoi może pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy właściciel hotelu może wyrazić siebie, pozostając wiernym 3 sposobom powitania gości: ratując przedmioty pozyskane za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych lub od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców; poprzez up-cykling i ponowne użycie niezwykłych przedmiotów dekoracyjnych, aby zmienić ich przeznaczenie i dać im "drugie życie".

Przestrzenie ogólnodostępne nie są już standaryzowane. Zamiast powtarzalności, akcent kładziony jest na up-cykling i ponowne użycie przedmiotów, które stworzą ciepły i przyjazny hotel.

"Od momentu powstania, Accor zawsze zwracał uwagę na potrzeby partnerów i franczyzobiorców. Poprzez plan rozbudowy portfela marek, zapoczątkowany przez Sébastiena Bazina, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do oferowania niezapomnianych wrażeń naszym gościom przy jednoczesnym wspieraniu sieci franczyzobiorców. Wraz z uruchomieniem marki greet naszym celem jest zapewnienie idealnego rozwiązania niezależnym właścicielom hoteli, oferując markę, która łączy modernizację hotelu z kontrolą kosztów, zarówno pod względem remontu, jak i przebudowy przestrzeni" - powiedział Franck Gervais, CEO Europe Accor.

Pierwszy hotel greet został otwarty w miejscowości Beaune - stolicy Burgundii, która słynie z najlepszych winnic, w kwietniu tego roku. Kolejne hotele greet powstaną we Francji w Marsylii, w Lyon Perrache, Paryżu, w St-Witz, Rennes, Bourges oraz w StGermain-en-Laye.

Grupa Accor chce otworzyć 300 hoteli greet do 2030 roku w całej Europie a pierwszy hotel greet poza Francją zacznie działać w niemieckim Darmstadt w nadchodzących miesiącach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Accor marka hotelowa greet hotel ekologia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję