Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wakacje.pl Łódź CH M1
- WYGODA - Rezydent zimowy 2025
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
Accor wprowadza nową markę hotelową
Acoor poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki hotelowej.
Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle'owych - takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku.
Accor podążając za aktualnymi trendami, wprowadza nową markę - greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe - w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu. Greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym - jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy są świadom swoich zakupów i ich wpływu na środowisko.
Marka greet zaoferuje właścicielom hoteli pod jej szyldem swobodę i elastyczność. Wytyczne dotyczą wyłącznie powitania w hotelu, które musi zawierać szereg
kluczowych cech marki, w tym logo w częściach wspólnych, duży stół do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20% pokoi może pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy właściciel hotelu może wyrazić siebie, pozostając wiernym 3 sposobom powitania gości: ratując przedmioty pozyskane za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych lub od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców; poprzez up-cykling i ponowne użycie niezwykłych przedmiotów dekoracyjnych, aby zmienić ich przeznaczenie i dać im "drugie życie".
Przestrzenie ogólnodostępne nie są już standaryzowane. Zamiast powtarzalności, akcent kładziony jest na up-cykling i ponowne użycie przedmiotów, które stworzą ciepły i przyjazny hotel.
"Od momentu powstania, Accor zawsze zwracał uwagę na potrzeby partnerów i franczyzobiorców. Poprzez plan rozbudowy portfela marek, zapoczątkowany przez Sébastiena Bazina, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do oferowania niezapomnianych wrażeń naszym gościom przy jednoczesnym wspieraniu sieci franczyzobiorców. Wraz z uruchomieniem marki greet naszym celem jest zapewnienie idealnego rozwiązania niezależnym właścicielom hoteli, oferując markę, która łączy modernizację hotelu z kontrolą kosztów, zarówno pod względem remontu, jak i przebudowy przestrzeni" - powiedział Franck Gervais, CEO Europe Accor.
Pierwszy hotel greet został otwarty w miejscowości Beaune - stolicy Burgundii, która słynie z najlepszych winnic, w kwietniu tego roku. Kolejne hotele greet powstaną we Francji w Marsylii, w Lyon Perrache, Paryżu, w St-Witz, Rennes, Bourges oraz w StGermain-en-Laye.
Grupa Accor chce otworzyć 300 hoteli greet do 2030 roku w całej Europie a pierwszy hotel greet poza Francją zacznie działać w niemieckim Darmstadt w nadchodzących miesiącach.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy listopadowe również
Rekordowa siatka połączeń Ryanair z Katowice Airport
PFR inwestuje w spółkę zależną Rainbow
Sopot chce zaszczepić pracowników branży turystycznej
Greccy hotelarze zaniepokojeni
Polacy będą musieli odbyć kwarantannę w Szwajcarii
Umowa lotnicza UE-Katar parafowana
Ile Polacy chcą wydać na wakacje?
ALFA STAR AQUA PARK SHARM? kTOŚ TAM BYŁ?
Rośnie zainteresowanie noclegami
Przekazanie systemu opłat drogowych do GITD to duże ryzyko?
Turcja na drodze do hiper-konkurencyjności
Organizacje turystyczne apelują: Tak dla testów, nie dla kwarantanny
Warszawa zarabia miliony na turystyce
POT rozpoczyna kampanię promującą turystykę krajową
W Grecji zostanie otwarte podwodne muzeum
Nowy parking przy lotnisku we Wrocławiu
Unia odpowiada na zakaz podróży do USA
Najdroższe wizy a podróżowanie z samym dowodem osobistym
Norwegian - ostrzegam bo sa nieuczciwi i kłamią