Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny: oferty już w sprzedaży
2019-02-28Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania poza głównymi sezonami turystycznymi. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.
r e k l a m a
Akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest organizowana jest dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne i gastronomiczne w promocyjnej cenie.
"Z roku na rok obserwujemy wzrost liczby krajowych podróży turystycznych. Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", zachęcająca rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, przyczynia się do wzmacniania tego trendu. Razem pracujemy, by wydłużyć sezon turystyczny w Polsce " - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Dotychczasowo z akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" skorzystało ponad pół miliona Polaków. "Z edycji na edycję obserwujemy wzrost liczby uczestników. W wiosennej odsłonie ceny obniżyło 894 partnerów z całego kraju" - podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (jesień 2018) przyciągnęła aż 165 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków.
Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji " Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" przygotowało prawie 900 partnerów. To wzrost o blisko 20 proc. w stosunku do ostatniej edycji. Oznacza to, że po raz piąty pobity został rekord zgłoszeń.
Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać także w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 proc. (z 10 na 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.).
Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.
Do akcji włączyły się także Polskie Linie Lotnicze LOT, proponując bilety w obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 15 a 17 marca.
Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony - przejazd "Tam i z powrotem" - na kursy krajowe, w terminie 15-17 marca będą dostępne z bonifikatą 50 proc.
Partnerem promocyjnym akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Zaszczepieni turyści wjadą do Tunezji bez testów
Zbliża się 27 edycja Meet The Bidder
Słowacja zaczyna wymagać testów PCR od Polaków
WTTC: Współpraca kluczem do odbudowy turystyki
Silni rosną w siłę, słabsi jeszcze bardziej słabną?
WHO rekomenduje ułatwienia podróżowania
Wyróżniono Ambasadorów Kongresów Polskich
Rośnie rola Turcji i Egiptu w polskiej turystyce wyjazdowej
Popyt na wycieczki zimą da zarobić organizatorom
Gut-Mostowy chce wydłużenia ważności bonów turystycznych
Niemieckie atrakcje turystyczne zaprezentowały się w Katowicach
W lutym mniej zakłóceń na polskich lotniskach
Grecja stopniowo odzyskuje turystów
Drastyczny spadek przychodów z turystyki w Krakowie
Kto skorzysta z Programu Wsparcia Turystyki?
TSUE o przepisach pozwalających na odroczenie zwrotu za odwołany wyjazd
Co nas ciągnie w góry? Wyniki badań PKL
cena kuszetki Kłodzko Gł. do Gdańska gł.