Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Pyszne.pl chce ulżyć restauracjom
Pyszne.pl wprowadza specjalne środki wsparcia dla restauracji.
Choć większość restauracji powiązanych z Pyszne.pl zanotowało w ostatnim czasie wzrost dochodów, nowe obostrzenia wynikające z pandemii oznaczają znaczne obciążenie dla dużej części z nich. Mowa tu przede wszystkim o punktach gastronomicznych, generujących przeważającą część swoich przychodów ze sprzedaży na miejscu, i w których dostawy jedzenia stanowią mniejszą część modelu biznesowego. Drugi pakiet wsparcia jest skierowany do restauracji będących w grupie największego ryzyka.
Pakiet zawiera:
- 25% zniżki prowizji dla wszystkich restauracji korzystających z usługi dowozu realizowanej przez Pyszne.pl
- zniesienie prowizji dla nowo zarejestrowanych, niezależnych restauracji
- zniesienie prowizji przy zamówieniach z odbiorem w lokalu, krok który został tymczasowo wprowadzony w marcu 2020
- możliwość odroczenia opłat dla najbardziej poszkodowanych restauracji - na ich wniosek
Rok 2020 był ekstremalnym wyzwaniem dla sektora gastronomicznego przez obowiązkowe zamknięcia oraz restrykcje nałożone na czas pracy lokali w Polsce. Wiele restauracji doświadcza trudności w utrzymaniu opłacalności biznesu, a w niektórych przypadkach - utrzymaniu się na rynku. Jako lider w sektorze zamówień jedzenia online chcemy wesprzeć ich działalność w czasie kryzysu, dlatego też uruchamiamy kolejny pakiet wsparcia dla restauracji, które zostały najmocniej poszkodowane. Zniżka prowizji dla restauracji korzystających z dowozu Pyszne.pl wchodzi w życie od niedzieli 25 października, pozostałe punkty pakietu wchodzą w życie natychmiastowo, do czasu ponownego otwarcia lokali. - powiedział Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Piloci wnoszą pozew zbiorowy przeciwko Boeingowi
Polacy widzą wzrost cen podróży, ale będą podróżować
Koniec z wykrywaczami metalu w Jerozolimie
szukam noclegu w pizie, livorno lub okolicach
Sieć hotelowa testuje nowe narzędzie
Dwie fundacje hotelarskie łączą siły
Ruch lotniczy odradza się wolniej niż przewidywano
Śląskie analizuje potencjał wydarzeń biznesowych
W piątek pracownicy greckich muzeów zastrajkują
AmRest inwestuje w hiszpańską platformę do zamawiania posiłków
Wizz Air otwiera nową bazę i ogłasza 2 nowe połączenia do Polski
Jakie nastroje panują wśród pomorskich przedsiębiorców turystycznych?
EASA opublikowała wytyczne dot. przywracania lotów
Władze Egiptu niezadowolone z wydatków turystów
Niemiecki rząd rozważa łagodzenie restrykcji covidowych
Organizacje turystyczne zadowolone ze stanowiska Parlamentu Europejskiego
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin publicznych
OZONOWANIE - USUWANIE ZAPACHÓW